Inspirasjon og tips

Twitter-Who to follow #1

Da har jeg sittet å snoket på min oversikt over hvem jeg følger på min twitter, det er over 600 stk.Så jeg orket ikke å bla mer en første side. Listen under kommer sikkert ikke å være helt alfabetisert,det er blanding mellom kjente og ukjente,organisasjoner og tvserier. Jeg kan ikke ta alle,men har plukket ut en del første omgang,flere kommer i del innlegg. Dere kan også sjekke ut oversikten over hvem jeg følger via twitter HER! Det er mange jeg har bare fulgt for morro skyld og andre randome folk.

10 thoughts on “Twitter-Who to follow #1

  1. åh fyttikatta; 600 stykker? jeg har vært på twitter i over 2 år, men følger bare 150 x)))
    Og den eneste av de over som jeg følger er Kellan Lutz ❤
    (har Dalai Lama twitter? hihihi)

    1. hahaXD jah, har litt mye fritid til tider og da er jeg på twitter.hehe. Er mange som har fulgt meg som jeg følger igjen,og så ser jeg gjennom forslagene som kommer på twitter. skal gå gjennom unfollow noen.hehe. jeg har vært på twitter i nesten 3 år nå. Jupp,dalai lama twitrer i vei!

  2. Tilbaketråkk: Uken som var #17 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

