Tvserier

Hell yeah!

Ble skikkelig glad når jeg leste innlegg hos Seriefreak om at Supernatural,Vampire Diaries og Gossip girl er fornyet med 1 sesong hver.

Supernatural er i sin 6 sesong,og har fått fornyet til sesong 7.

Vampire Diaries er i sin 2 sesong ,og har blitt fornyet til sesong 3 .

Gossip Girl er i sin 4 sesong,og vi kan glede oss til å se gjengen for en 5 sesong!

Misha Collins som spiller engelen «Castiel» i Supernatural tweetet disse her:

//Linket til hans twitterside!

 

Da er det bare å glede seg til de nye sesongene, nåværende sesongene går fremdeles på tv i USA(gjelder alle tre overnevnte).  Jeg henger litt etter på Gossip Girl(sesong 4) med episodene «The Kids are not all right«Daimen Darko«,»Panic Roommate«,»It-girl happend one night»While you weren’t sleeping» Empire of the son«,»The kids stay in the picture«. Så jeg har mye å se på,lite tid til å gjøre det. Så jeg kan jo spare litt på de episodene!

Les mer om andre serier som ble fornyet i innlegget hos Seriefreak her!

21 thoughts on “Hell yeah!

  1. Jeg elsker Gossip Girl, men det er så dumt når jeg vil lese bøkene først men ikke får tak i dem…. :/ Og vampire diaries er jeg så usikker på, for den er såå forskjellig fra bøkene!

  2. Jeg må virkelig hive meg rundt å catche opp på supernatural, flere sesonger jeg ikke har sett! 😮 Er jo så utrolig bra tv program!!! Trodde først det sto Misha Barton, å blei litt hodesnurra haha hu har no aldri vært med i supernatural.

    1. Gjør det:) Du har gått glipp av mye kult,spennende og morsomt. Winchester brødrene er kule^^, Så liker jeg at misha collins har kommet inn i serien,han kom med i sesong 4.

  3. Sv; Hehe :p Ja, men det går an gjør det ikke? Tror jeg prøvde å få det til en gang..

    // Haha, ja kanskje vi skal gjøre det? Bare å si i fra. Kan jo stikke opp til Lysdammen uten å bade 😉

    // What? Har du ikke sett Superbad? Er det virkelig mulig :p

    1. //ja, tror du kan gå inn på innstillinger på blogg.no og få sånt:)

      //vil gjerne bade på lysdammen vettu! bare si fra du =)

      //jeg har sett halve når jeg kom til å tenke over det,den gikk på viasat 4 i fjor,og jeg kom vel rundt midten eller noe.

    1. mhm:) har veeeldig lyst, elsker sånne duppeditter og gadgets:) har sånn «jeg-vil-ha-den-nå» følelse,men må nok vente til skattepengene kommer.:( så må jeg også vente til bindingstiden på det abonnentet jeg har på mobilen nå,går ut:) det er heldigvis i begynnelsen av junimnd:D

  4. Jeg leste en plass at gossip girl-skuespillerne har kontrakt til og med 6 sesonger. Så det vil si at det i alle fall blir 2 sesonger til! Yeeey 😀

  5. SV: hehe ser du fant meg 🙂 har accepta på face 😀

    digger the vampire diaries. supernatural har jeg akkurat begynt å se på 🙂 liker det godt, mye som er utrolig spennende

    1. Jupp,fant deg vettu:) ^^
      Supernatural har jeg fulgt med i mange år,og har vært lenge favoritt serien min. nedturen kom når tvnorge bestemte seg for å sende den på kanal fem som vi ikke har her hjemme.men det finns jo alltid nett tv/nedlastning hvis det er ikke finnes noe annet:) Vampire Diaries gleder jeg meg til å se videre nå. siste episoden sluttet spennende:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

