Gjesteblogginnlegg · Inspirasjon og tips · om mine følelser og tanker

Will you be my guest?

Har kanskje ikke skriblet ned så mye om Gjesteblogging her på min kjære blogg. Men det var noe som jeg har tatt med meg videre fra den forrige bloggen min. Her kan du lese gjesteinnleggene på min forrige blogg!

Er jo kjempe glade for alle og enhver som titter innom min blogg,og jeg vil gjerne la dere få innspill på bloggen min gjennom gjeste blogging eller forslag til temaer jeg kan ta opp. Med gjesteblogging vil si at dere sender meg bidrag via mail(blogg.ininasverden@gmail.com) og så publiserer jeg den her på bloggen. Enten med navn(link til blogg osv) eller om du vil være anonym. Det er helt opp til hver og enkelt av dere,jeg sier ikke hvem vedkommende er hvis ikke h*n vil det.

Gjesteinnleggene/bidragene kan være alt fra dikt/noveller,personlige historier,Boktips/filmtips,sminketips/produkter tema/debatter,bilder/video,tegning,tips til blogger du vil dele med oss eller rett & slett inspirasjons innlegg o.l

Hvis du eller noen du kjenner har noe på hjertet kan det sendes til (blogg.ininasverden@gmail.com) og merket med «gjesteblogging» i emnefeltet.

from weheartit.com

7 thoughts on “Will you be my guest?

  1. sv; Bøkene jeg leser kan du finne på dagligvare butikkene tror jeg, men de bytter ut etterhvert. Jeg var heldig så fant bok 1 i en serie med 6 bøker (tror jeg) så jeg kjøpte fortsettelsen av boka hver måned 🙂
    De kan kjøpes på
    http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do?enkeltsok=Jeanne+C.+Stein

    Forfatteren er Jeanne C. Stein og bøkene handler om en dusørjeger som heter Anna Strong som blir en vampyr. Elsker bøkene! De er helt fantastiske, og dette er de første bøkene jeg kjøper som ikke er barnebøker eller leid på biblioteket :p

  2. Tilbaketråkk: I’ll be gone «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

