om min hverdag · På godt & Vondt... · Uten mål og mening

Bloggaward og blogger jeg følger…

Bedre sent enn aldri,og nå har jeg endelig fått somlet meg til å ta denne bloggawarden jeg fikk fra Ida/amygdala, det er over 1 mnd siden jeg fikk den. Beklager for at jeg ikke har fått somlet meg til å lage et innlegg om det.

Her er «reglene» eller betingelsene:

– LINK TIL DEN SOM GA DEG AWARDEN
– BESVAR SPØRSMÅLENE
-GI PRISEN VIDERE TIL 10 BLOGGERE

1. Hvorfor startet du å blogge?

Jeg startet å blogge for over 2 år siden mye av grunnen at jeg var litt nysjerrige på hele «bloggfenomenet» og fordi jeg hadde vært lenge fristet til å starte blogge etter et par av mine venninner begynte med det. Så da prøvde jeg meg på blogging,og her er jeg snart 3 år med blogging. Liker å skriver generelt,og det er utrolig koselig å blogge når man har koselig lesere som legger igjen kommentarer..

2. Hvilke blogger følger du?

Har et par håndfull blogger jeg må innom hver bidigste dag,og så har jeg endel blogger jeg følger på bloglovin også. Det er mye å holde styr på ettersom jeg ikke har blogg.no lenger,hvor de fleste jeg fulgte var der. Men jeg har en «liten» liste over blogger jeg følger med på her!

3. Favoritt sminkemerke
Kan ikke si at jeg bruker så mye sminke,og har derfor ikke helt funnet noe favoritter. Men hvis jeg skulle dra frem noen ville det vært Isadora eller Maybeline(i mascara)

4. Favoritt klesmerke
Også her har jeg ikke noe særlig favorittmerker ettersom jeg handler aller mest på Cubus eller H&M. Kjøper de merkene de har der,og de er til rimlige priser. Hender jeg handler på Gina Tricot eller Bik Bok.Men da bare topper/tunikaer o.l ettersom buksestr der er for veeeldig tynne folk,eller størrelsene jeg bruker på Cubus er ikke helt lik den som finnes på Bik Bok osv.(hvis dere skjønner)

Bilde er linket

5. Din må-ha
Oj,har mange må-ha ting,men hvis jeg skulle velge ut 1 ting ville det vært Iskaffe♥

6. Favorittfarge
Blå

7. Parfyme


8. Favorittfilm

Vanskelig å bare velge en,men jeg må skvise inn to serier , Harry Potter og Ringenes Herre Triologien.♥


9. Hvilke land vil du besøke og hvorfor?

Også her er det uttallige land jeg vil besøke,men nå vil jeg dra til Orlando(USA) og dra på Harry Potter Land,eller Disney World.Usa generelt egentlig.


10. Hva gjør jeg om 10 år?

Vanskelig spørsmål det,for å være ærlig er jeg litt usikker akkurat nå.Men jeg håper jeg har blitt utdannet til det jeg vil og trives med det. Så tror jeg har fått reist en del og sett verden.

De 10 bloggene er jeg gir bloggawarden videre til er:

  1. Trine
  2. Hverdagseventyr/MissM
  3. Marita
  4. Elisabeth
  5. Rebella
  6. Monica
  7. Nina Martine
  8. Gry
  9. Christine
  10. Kristina

Hvis noen av dere ovenfor har fått en sånn fra før av,trenger dere jo ikke ta dobbelt dobb,men gjerne si fra.Så kan jeg gi den videre til en annen.Dere trenger heller ikke å stresse med å ta den,take your time!

For dere som ikke ble gitt noe award,så er det jo bare ta idéen og send den videre!

11 kommentarer om “Bloggaward og blogger jeg følger…

  1. Tror kanskje jeg har tatt den, men skader sikkert ikke med en gang til :p

    Sv; Ja, det er jo skikkelig stilig, men ser vanskelig ut. Greier så vidt vanlig manikyr :p

    // Hehe, ja du går ikke glipp av noe akkurat. Sats heller på andre romantiske komedier, de er jo ikke akkurat unike mesterverk, så det er bare å finne de som faktisk er bra.

    1. Du trenger ikke hvis du ikke vil:) den er nesten lik en jeg «utfordret» deg til,men litt forskjell på enkelte av spm.:)
      //greier heller ikke vanlig manikyr heller,så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på den. kanskje gå til en sånn ekspert eller noe^^;

  2. Sv; Hehe, ja det fikk du så absolutt, har tatt vare på de mailene, en gang jeg kjeder meg skal jeg ta meg en drink og sette meg ned å lese de, hahaha :p

    // Hehe, skal skjekke det ut :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

