om min hverdag · Tvserier

Min Påskeaften

Da er snart denne påskeafte-lørdagen over, idag har jeg latt pensum være pensum og heller tatt frem «Livstid» av Liza Marklund. Det er kommet til et punkt hvor man blir helt oppslukt av boka,og det er mer spennende jo lengere man kommer ut i boka. Har allerede lest over halvparten også.

Selvom boka er den 7ende boka i bokserien hvor «Annika» er hovedpersonen,er denne romanen også en frittstående thriller også. Så du kan fullt lese den uten å lese noen andre bøker i serien.

mitt påskeegg♥

Påskeegget som jeg hadde i fjor fant jeg ikke,så et nytt  ble kjøpt idag. Nå ligger det godt plantet ved siden av meg,og klar for å konsumeres,kanskje ikke alt som blir slukt idag. men iløpet av helgen. Utover kvelden skal jeg bare slappe av,lese litt mer i «Livstid» og kanskje se litt på tvkassa.

Nå er jeg nesten ajour med den nyeste «Vampire Diaries» episoden,etter å hengt etter 1 episode eller så. Den blir bare mer og mer spennende. Marita  har ikke fått med seg de tre siste episodene,så hun kan jeg jo ikke diskutere hva som har skjedd i serien med. Så hender jeg skravler med Miley(pus). Bare for å lufte tankene,hehe^^

Så ikke snakk med Miley hvis du ikke har sett de tre siste episodene! Warning liksom! haha

Ønsker alle fremdeles en fin påskelørdag! Nå tar jeg å løsriver meg fra pcen!

Vi blogges !

8 kommentarer om “Min Påskeaften

    1. Ja,masse godt oppi der. Overrasket over meg selv at jeg ikke har gomlet det opp. det er svenskegodis^^, liker surt & søtt godt aller best. krokodiller elsker jeg<3hehe
      Er ferdig med boka "Livstid" av Liza Marklund,og den er å anbefale!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

