Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om mine følelser og tanker

Du vet det nærmer seg sommer når…

foto:Nina C.G(meg)

…Du kan gå med skjørt eller kjole uten å fryse i hjel.

…Bussene ikke har på varme lenger,men skrur på aircondition

…Naboene kommer ut at «hiet» og klipper gress,vasker biler og skifter til sommer dekk.

…Du kan spise is uten å bli sett rart på(pga det er snart sommer,og ikke midt på vinteren..)

…Russen er på anmarsj og flyr rundt.

…Du kan gå tur i tskjorte og kort bukse

…Det ikke er mørkt før åtte /ni tiden om kvelden.

…Du fyller på gassen til (gass)grillen,og kan grille når som helst.

… Biene og Humlene kommer for å «terrorisere» de som er redde for de(deriblant meg)

… Når de dumme småfluene flyr nesten rett i munnen på deg når du går tur eller tar deg en sykletur.

…Eksamener/tentamener er på anmarsj

…Du kan trøkke inn vinterkåpene og skoene langt inn i skapet og tar frem sommersko/tøysko igjen.

Når føler du sommeren er på anmarsj?

//linket

Så vil jeg også ønske følger nr 27 velkommen på min bloglovin♥ Takk for de som vil følge meg der !

13 thoughts on “Du vet det nærmer seg sommer når…

  1. Det er så herlig at sommeren er på tur. Jeg elsker det! 😀
    Det sikreste tegnet på at sommeren er i anmarsj her i gården, er når fregnene går amok og popper frem! 😀

  2. SV; tusen takk for det 🙂

    Jeg studerer til førskolelærer. Tusen takk for det, det trenger jeg. Funker absolutt best under press dessverre. Har fått gjort en del i dag da. Snart ferdig med alt forarbeidet. Så da er det bare å begynne å skrive.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

