om bilder og sånt · Uten mål og mening

Utfordring

Her om dagen fikk jeg en utfordring av Elisabeth og det er en morsom utfordring. Eller litt annerledes kan jeg si…

Sånn er fremgangsmåten:

1. gå inn på dine bilder/mapper.
2. velg den 6. mappen.
3. finn det 6. bildet.
4. sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.
5. inviter 3 nye venner, og gi dem beskjed.

Dette bilde er tatt på 4års bursdagen til nevøen min i forfjor,og han liker sjørøvere.Generelt alt som har med Kaptein Sabeltann å gjøre.

Disse tre utfordrer jeg:

  1. Kari/http://lillesmurf.no
  2. Nina Martine/http://xoxoninamartine.blogg.no/
  3. Renate/http://renatesolhaug.co.uk/blogg/

Hvis du ikke ble valgt videre i denne utfordringen er det bare å ta iniativet og kjøre gang selv! Morsomt med sånne utfordringer! Hender jeg titt og ofte får det,men noen ganger går de litt i glemmeboka.


6 kommentarer om “Utfordring

    1. Så bra:) hehe. kaptein sabeltann er kul han vettu!^^, har noen sanger som jeg må spille av når nevøen er på besøk,heldigvis er noen av de på spotify. han liker «grusomme gabriel»,»greven av gral» og «jeg kommer alltid tilbake» m.m

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

