om bilder og sånt · om høytider

On the road again

Bloggpausen varte ikke lenge av gangen,det har «klødd i fingerene» mine etter å publisere innlegg jeg har fått idéer til og det vanlige behovet for å skrible ned noe. Ville bare takke for gode og koselig kommentarer til forrige innlegg! Dere er alle toppers!

Hatt nevø og en firbent vofs ved navn Solan på besøk. I går var jeg & familien på en liten tur til Sverige for å kjøpe litt påskegodt. For å si det sånn var det ikke bare oss som tenkte den tanken og det var stappfullt på kjøpesenteret på Charlottenberg. Har fått litt bloggfri selvom det som nevnt ovenfor ikke var lange stunden. Jeg har fått lest litt påskekrim(«Livstid» av Liza Marklund).

Skal ikke kjede dere med så alt for mye skriblerier,og heller slenge inn bilder som jeg har tatt de siste dagene. Jeg er litt påskeferie modus fremdeles,så det blir ikke så mye tid til blogging.Eller skal prøve å ikke sitte hele tiden med pcen.

Pensum har forblitt pensum,og blitt liggende pent & pyntlige på pulten min på soverommet. Skal få lest noe enten idag eller i morgen. Akkurat nå er det deilig å bare skyve det unna for en liten stund og ikke tenke på noe annet.


(Liza Marklund m/Livstid)
Litt lesestoff på veien til Sverige … En spennende bok,er å anbefale. men er ikke sikker om hvilken bok det er i serien,hvor det er samme hovedperson..

Litt fra handleturen (onsdagen)

Litt av innkjøpet jeg gjorde.. Kom over den cappocinoen med daim kuler oppi,jeg bare løp bort til hylla og rev nesten ned noen esker. hehe

På Notabene på senteret hadde de disse Getty Images samle bøkene m/nesten 400 sider hver, på tilbud til kr 29(svenske..blir litt mindre med norsk kurs). Det finnes samlet i 10 år,moren min kjøpte 1950årene,og jeg fikk sansen for 1900 tallets samling. Samlingen går opp til 1990årene.

Der var de bildene jeg har tatt som jeg ble fornøyd med. Jeg synes det er morsomt å ta bilder når man kjører bil,er litt merkelig når det kommer til det.

Ville bare titte innom å skrive et innlegg! Er jo ikke flink med pauser,men trenger jo ikke slenge ut i hytt & pine nå. Det er jo påskeferie,og da skal man slappe av, ikke sant?

Hva har søte lesere gjort hittil?

12 thoughts on “On the road again

  1. tusen takk for alle dei fine kommentarane dine søte! har vore ganske dårleg på å svare i det siste, men better late than never, eh? 😉

    verkar som nokre kjempekoslege dagar! 🙂

  2. Hehe, var ganske sikker på at det kom til å klø ganske kjapt i fingrene, ja;) Er det ikke typisk at når man har pålagt seg, med alle gode intensjoner, en bloggpause, så kommer man på et lass av idéer til hva man vil skrive om? Men det er nå herlig å få det ut, og du er jo alltid velkommen tilbake til oss;D

    Hos meg har det gått i kjempefine påsketurer og ikke minst påskekrimskriving:) Men i helsike, det er ikke lett å komme langt i den så pokkers perfeksjonist som jeg er, og når jeg irriterer vettet av meg over at jeg ikke får ut setningene nøyaktig slik jeg vil ha dem. De blir helt greie, for all del, og jeg ville ikke nødvendigvis vært flau over å legge det ut, men jeg vet jeg kan bedre, og da er det vanvittig irriterende. Jeg er slik som helst skal ha det perfekt fra første forsøk av, og når det gjelder bokskriving fungerer det jo ikke slik; man må redigere det om og om igjen, og det er jo da det blir bedre og bedre for hver gang. Men jeg lærer jo og blir bedre etterhvert, så det er ikke annet å gjøre enn å skrive i vei:) Kunne bare ønske jeg fikk klort det raskere ned på papiret slik at jeg kunne ha delt det kjappere med dere.

    SV: Hihi, vi bukker og takker, begge to;D Og kjempegod påske til deg også, vennen min!

    1. heheXD ja, irriterende det. hadde tenkt å skrive i går,men holdt ut til idag. men skal ta det rolig svingene,at jeg trenger ikke ha noe maraton med innlegg i en fei for å si det sånn.

      Så bra at det har gått i påsketurer og påskeskriving. gleder meg til å få lest noe mer fra deg rebella,du skriver utrolig bra! 🙂 Kjenner igjen den følelsen,å ha perfekte setninger oppi topplokket,men ikke få helt formulert de riktig. Du får stå på videre rebella:) you can do it!

    1. heheXD nej, var jo ikke lenge pausen.øvelse gjør mester ikke sant? nei,man blir litt for avhengig av blogging,og det er greit med 1 eller 2 dager innemellom for å få litt pause. 🙂

  3. Supert at du har fått idèer til innlegg igjen, Nina 🙂 Så god ut den Daim Cappucinoen da, selv om jeg vanligvis ikke liker det – men Daim, liksom hehe. Det er jo SÅ godt 🙂 Var den god (om du har fått smakt den da?)? Kule de samlebøkene fra Notabene da 🙂 moro med mimring.

    1. 🙂 hender jeg trenger litt avstand for å komme på noe å blogge om,og greit når det er påske å være litt vekk fra pcen. er litt bloggoman til tider.
      Daim cappocinonen var helt grei,smaker «eimen» av daim..:) var masse forskjellige smaker der.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

