om min hverdag

Tour de holmekollen

Idag så var planene klare,og idag gikk turen til Oslo for å møte Hanne K. vi hadde avtalt før påskeferien at vi skulle ta oss en tusletur oppi holmenkollen og være litt turister. Jeg hadde jo ikke vært der før ( I know,it shocking). Før jeg dro var jeg bevisst på at jeg måtte ta ut kamerabatteri av laderen før jeg dro, litt stress før jeg dro resulterte at jeg tok med meg kamera uten batteri. FML.

Men jeg hadde heldigvis med meg mobilen som man får ca greie bilder(merk også en del uklare),og så skulle Hanne sende meg et par bilder hun tok i dag. Det var utrolig nydelig vær ute idag,og jeg tok på meg allt for mye klær.

Frogneseteren,ganske uklart .men dere kan skimte litt usikten.

Vi tok Bane 1 mot Frogneseteren,og gikk av først på endestasjonen,som da var Frogneseteren. Vi gikk litt rundtomkring på Frogneseteren før vi tok banen ned mot Holmenkollen.

Det ble iskrem utenfor holmenkollen museumet og kafén der oppe,og det var årets første is (ute). Etter å vært på holmekollen en stund snudde vi snuta hjemover,tok banen ned igjen mot Oslo sentrum.

Vel hjemme ble jeg møtt av en søt overnattingsgjest på 5 år,som har fått ørebetennelse. Han skulle overnatte her hjemem hos tantene sine,og farmor & farfar.

skjønner ikke helt at hopperne tørr å hoppe fra derfra,på bilde er vi ikke helt oppe heller.

Idag har det vært en fin start på påskeferien for min del. Jeg har fått lest ferdig «Blodmånenatta» av Guro Sibeko,som jeg skulle lese  til «bokbloggerturnéen«. Jeg har begynt å utforske en ny artist/gruppe innenfor musikk(tips ;test ut Oh Land m/Sun of a Gun eller Wolf&I).

Tirsdagen er det vel litt leking på planen som står på planen ettersom nevøen min blir ikke blir hentet før ut på ettermiddagen. Så skal jeg prøve å få lest litt pensum utover dagen tenkte jeg.

Hvordan har din mandag vært?


Vil ønske følger nr 25 på min bloglovin velkommen! Koselig med nye følgere! Og  takk til de gamle som følger meg

4 thoughts on “Tour de holmekollen

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

