Oppsummeringer

Uken som var # 15

Påskeferien har kommet for å blitt,og det er på tide å mimre over denne uken som snart er over. Uke 16 er det påskeferie for de fleste. Jeg har ikke store planene annet enn å slappe av med venner og familie. Litt pensum blir det nok innemellom.

11-17 april.

Skole:

Denne uken hadde jeg det andre forsøket på kvalifiseringsprøven i Latin,og på torsdagen fikk jeg vite at jeg bestod. Men jeg måtte jobbe mye med grammatikken siden den ikke satt 100%.

Ukens blogg:

Jeg glemte å poste denne på fredagen som var,og velger derfor å skvise den inn i min ukentlige oppsummeringen. Laliva er en blogg jeg har fulgt med på en stund,og jeg elsker å titte innom mye pga hun skriver så utrolig bra og velformulert. Mye av det går på engelsk,men ganske bra engelsk også.

Så stikk innom hennes blogg  og les de fine innleggene hun poster.

Miley:

På torsdagen var Miley (pus), en tur innom veterinærklinikken her oppe på Ask.Lille pusen skulle ha sin årlige vaksine og første dosen av ormkuren. Hun oppførte seg kjempe bra,selvom hun var litt usikker og redd i begynnelsen.

Miley venter på at veterinæren skal komme..litt smånervøs her..(tatt med mobilkamera)


Ukens innkjøp:

På fredagen var jeg og Nina M i Lillestrøm for å dra på kino (Water for elephants),før den tid tok vi oss en liten handletur på senteret.

Jeg kjøpte ikke så mye,men en ny topp,gul neglelakk,ny veske og nye sko.


Kinotur:

Som jeg nevnte ovenfor var jeg og Nina m på kino og så på «Water for elephants«. Du kan lese min mening om filmen her,og Nina M sin mening om filmen her.

Ukens tvserie:

Denne uken har jeg prøvd å kommet ajour med en av mine favoritt tvserier «Nikita» Henger etter ennå,men nærmer meg sendeskjemaet i USA. Har du ikke sett Nikita er den å anbefale.

Mens jeg venter..:

Her om dagen skrev jeg om en stilig dagbok som jeg leste om hos Ladynetta , som er kalt «Simple Diary«. Man kan lese mer om den HER! Så jeg gleder meg til jeg får den dagboken!Blir spennende å prøve ut!

Kort fortalt har uken gått fort over,med mye tanker svirrende rundt i topplokket mitt. Det ble jo bedre når jeg fikk vite at jeg hadde bestått kvalifiseringsprøven.

Ellers så ser jeg frem mot en fin påskeferie,men det blir nok pensumlesing også.

Hvordan har din uke vært?


14 kommentarer om “Uken som var # 15

  1. Sv; Nei, sånn er det på søndager :p

    // Jepp, fikk med meg den nye sangen 🙂 Har lastet den ned allerede jeg også. Men tror jeg liker Born This Way bedre, selvom det tok litt tid for meg å like den også..

    1. :)gleder meg til å få den! tar nok litt lengere å få den pga påskeferien er nå. men jeg for smøre meg med tålmodighet.skal skrive mer om den når jeg får testet den ut:)

  2. Tuusen takk, så utrolig hyggelig sagt av deg 🙂 Har ikke vært innom wordpress de siste dagene, så så ikke dette før nå – TAKK, søte du 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

