Filmer · om min hverdag · om musikk

Skitt au…

Lørdagen min gikk like fort over som den kom, jeg slappet av, kjøpte den nyeste Lady Gaga singelen som heter «Judas«,fikk besøk av kusinen min m/samboer,så vi her hjemme satt å skravlet med de på langt på kveld.

Utover kvelden fikk jeg veldig lyst å se «Lord of the rings» igjen,og jeg begynte på den med jeg ble skikkelig uvel pga noe jeg hadde spist tidligere på lørdagen visst, pga jeg fløy på do innmari mange ganger og var kvalm. Så jeg orket ikke å se hele filmen hvis jeg ble avbrytet av mine egne dobesøk. Ekkelt,men den gav seg heldigvis over en god natts søvn.

Så jeg skal se resterende av filmen idag! Det er det som er fint å ha påskeferie,man kan ta igjen det tapte. Men for studenter er det jo alltid skole&oppgaver som svirrer utenfor «påskeferie» bobla man kommer inn i.

Men jeg skal la mine skoleting ligge litt idag,begynne å lese «blodmånenatta» av Guro Sibeko,som jeg fikk i posten i går.Det er i forbindelse med bokbloggernturnéen jeg er med på. Så skal jeg begynne på omtalen om filmen jeg så på fredagen med Nina m.

Så ville jeg tipse mine lesere om en konkurranse som Luisa har på sin blogg, du kan klikke her for å lese mer om den!

Hvis dere vil bli med på Trines «Bloggtalenter 2011» kan dere melde dere lese litt mer her!

*Alle bildene er linket…

10 kommentarer om “Skitt au…

  1. Har enda ikke sett filmene… Må lese bøkene først, og starte med Hobbiten!! Boka kostet forresten bare 129 norske kroner!! :’)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

