Filmer · om min hverdag · om underholdning

Blodmånenatta

Idag falt det en pakke ned i postkassen her hjemme,og den var til meg fra Cappelen Damm og jeg (og mange andre bloggere) er med i deres «Bokbloggerturné» .Jeg har allerede lest ferdig 1 bok og har skrevet en omtale om den. Bøkene i bokbloggernturnéen er mest for barn og ungdom.

Nå har jeg fått en ny bok og den heter «Blodmånenatta» som er skrevet av Guro Sibeko.  Jeg skal være ferdig med denne innen 15.mai 2011 og jeg tror den blir ferdig iløpet av påsken for min del. Mye ettersom det er innenfor sjangeren fantasy/spenning. Målgruppen er 9-12 år,så jeg regner med at den er lettlest.

linket

Ellers så har jeg lest litt pensum idag,fått slappet av litt. 

en god topp fra Cubus,kjøpte den i går for kr 79.

Nå skal jeg være litt på pcen,lese litt blogger før jeg skal kanskje se på «Ringenes Herre«(første filmen), fikk triologien til jul. Så nå har jeg fått med meg moren og faren min til å se på den på 42’tommeren i stua. Så jeg slipper å glo på filmen på pcen min som er 15 tommer.Er jo litt bedre det ikke sant?

Tidligere idag så jeg og Marita på «The Last Song» hvor Miley Cyrus er med i,og jeg syntes filmen var ganske fin.

Skal begynne på omtalen om «Vann til elefanter» idag,så den blir publisert i morgen. Prøver å ha litt «pcfri/bloggfri»,men jeg er litt bloggoman til tider,og har mye tanker & idéer til nye innlegg som jeg klør i fingrene etter å publisere.


Hvordan har lørdagen din vært hittil?

Les mer om bokbloggerturnéen her!

11 thoughts on “Blodmånenatta

  1. Jeg hadde egentlig tenkt å være med på det der, men jeg har så mange andre bøker jeg vil lese, at jeg lot det være. Kanskje til neste år?
    Jeg stemmer forresten ja, det er koselig å se hva andre mener om filmer før jeg ser dem 🙂

  2. Hurra, pakkar i posten er gøy! Og Ringenes Herre er best i litt større format, så å sjå den på 42 i staden for 15 tommer er ein bra ting:)

    1. Yeah! det er det! Begynte å se på den på 42¨tommeren,men pga urolig mage og litt flying på do tok slutt på det. tror det var noe jeg spiste tidligere på lørdagen som satt gang det.så jeg skal se videre idag,kom til der hvor frodo blir stukket av morgulsverdet på den toppen av de nazgulene/ringskrømtene,og nå skal arwen ta han med til kløvendal.

    1. 🙂 Ja, det er et bra opplegg. En del av bøkene er jo litt for eldre også,men det gjelder å være «første mann til mølla». De hadde f.eks den boka til natasha kampbucsh(hun som ble holdt fanget i 8 år),men den rakk jeg ikke å sette meg på lista til.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

