I dyrenes verden · om min hverdag · om min skolehverdag · På godt & Vondt...

All good things

Miley venter på at veterinæren skal komme..litt smånervøs her..(tatt med mobilkamera derav veldig uklart )

Ja,da var besøket hos veterinæren overstått,skrev dyrlegen i forrige innlegg.Men jeg greier aldri å skille mellom de to,og hva som er forskjellen. Anyway,den lille prinsessen oppførte seg greit. Veterinæren hun sjekket tenner,hjerte og sånne ting, men da sprøyta kom frem var det litt «når jeg tenker over det var det godt inni det buret …» og hun prøvde å komme seg tilbake. Så jeg måtte holde henne fast mens veterinæren tok vaksine og ormkur. Litt småsur var Miley etter besøket ,men det gikk fort over når hun kom hjem å fikk en godbit eller to.

Weheartit.com

Så over til latinkvalifiseringsprøven jeg har mast og fjast om i et par dager nå, har en god nyhet til dere. Dere får fremdeles høre meg syte om latin,men ikke om jeg har bestått eller ikke. Men da om kommende eksamener og lekser!

JEG BESTOD!

Lykkelig var jeg når jeg leste mailen fra læreren,men jeg måtte skjerpe meg på grammatikken & de ulike verbformene/substantiv(deklinasjoner).

Nå skal jeg slappe av videre, det er påskeferie for min del f.o.m dag. I morgen skal jeg og Nina m på kino å se på «Vann til elefanter«. Den gleder jeg meg til,selvom den har fått varierende terningkaster. Men jeg liker å gjøre opp min egen mening. Noen ganger er det jo greit å høre på hva anmelderne sier,men jeg har på følelse at denne her er bra! Les om filmen i innlegget jeg skrev her!

//linket

Ønsker alle en fin torsdagkveld videre!

19 thoughts on “All good things

    1. 😀 Kjempe koselig å høre marianne:) føler en bør er lettet av mine skuldre nå,vite at man har bestått. selvom det jeg må pugge grammatikk delux,så får det gå:)

    1. 🙂 Takk, ble skikkelig glad å få vite det. Kjipt å gå rundt å tenke om man har stått eller ei:)
      Gleder meg også, lenge siden(eller hvertfall i min spekter) siden sist kinotur.hehe. kinoabstinenser hello^^hehe

  1. Bra pusen din bare skulle til veterinæren for sjekk og sprøyte. Jeg er livredd hver gang en av mine katter må dit – selv om jeg vet det ikke er noe alvorlig galt med dem. Er så redd veterinæren skal finne et eller annet galt! Haha! Paranoia much, liksom.

    Gratulerer med bestått kvalifiseringsprøve! Sikkert godt å få det overstått.

    1. Jupp,er kjempe glad for at alt var bra med henne. Var litt noia når jeg stod der når hun tok og kjente her og der. Men heldigvis var det ikke noe annet at hun hadde litt tannsten,men ikke så mye ennå.

      Takk,var veldig glad for å ha bestått.=)

  2. Sv; Hehe, så dra da, digger Donkeyboy, og i alle fall den ene cden de har kommet ut med 🙂

    // Ja, ikke sant. Håper det jeg og. Var Telekiosken, den ligger vel ved SpaceWorld/Ark i Lillestrøm?

    // Hehe, og det ble det også!

    // Ja, har hørt mye om den.

    // Å ja, da så… hmm.

    // Nei, og faktisk fant jeg den samme til 99 kr i går på platekompaniet, penger spart! 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

