om min hverdag · om min skolehverdag

Sitting,waiting,wishing

Har ikke enda fått vite noe om jeg har bestått eller ikke i latin(kvalifiseringsprøve). Men det er bare å smøre seg med tålmodighet. Idag så var det egentlig forelesning i latin,men følte liksom ikke helt for å trappe opp før jeg vet om jeg har bestått eller ei. men på en annen side er det jo lurt å få med seg latinforelesningene..

Idag har jeg bare slappe av,tatt ting med ro. Men skal på latinleksjonen for i morgen uansett,har planer å dra meg opp av senga i morgen tidlig. Enkelere sagt enn gjort skal jeg si dere.

Blitt helt tatt av «gå-tur-bølgen» og har tatt meg en 45 minutter lang gå tur idag. Det er så deilig å gå tur når våren er på anmarsj.Høre fuglene kvitre og små baby fugler tar sin første fly tur.. Våren er herlig årstid!

Blir aldri lei å ta bilder av hestehover heller,vårtegn delux. Bare venter på at trærene får bladene sine igjen og varmen kommer fullt.

Har ikke så særlig store planer for onsdagen annen en å små pusle med pensum,eller jeg har planer om det. Om hvorvidt de blir gjennført er det bare å vente å se!

Hvordan har din onsdag vært ?

13 thoughts on “Sitting,waiting,wishing

  1. det er så deilig å komme inn i gå-tur-trenden, digg, spess nå i det fine været. flotte bilder! :D:D

    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min 😀 Er kjempekoselig å høre fra deg! 😀

    1. Takk Jeanette!
      Så bra at dagen din har vært fin:)
      Alltid fint når været er på din side,værtfall på gåturer. går greit å gå i duskregn,men når det høljer ned er det ikke noe koselig å gå ute:(

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

