om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Nightmare delux

Linket

Huff,hadde det marerittet idag/inatt. Det handlet selvsagt om den kommende kvalifiseringsprøven jeg har i Latin. Føltes så virkelig og det var ekkelt. Det er jo kanskje det «klassiske» marerittet folk har før prøver og eksamener. At man forsover seg,og ikke får tatt prøven.

Sånn var drømmen/marerittet, jeg våknet like før prøven og bussen hadde gått.Hadde panikk og gråt som bare det, og når jeg våknet satt jo den følelsen igjen. Heldigvis er jeg i rute, det er en halvtime til jeg skal tusle opp til bussen.

Har ikke god følelse,men jeg må i det minste prøve. Vet ikke hvordan det skal bli hvis ikke denne her går bra.

Den tid og den sorg ikke sant?

Solskinnet som var i går er byttet ut med regn og tåke. Hjelper ikke akkurat på humøret….

 

 

15 thoughts on “Nightmare delux

  1. Ah, har hatt alt for mange sånne. Det er heilt grusomt, av og til kjennes mareritte meir verkeleg enn verklegheita!
    Masse lukke til, fingrane er kryssa 🙂

  2. huff da :/
    jeg hadde det også.. eller jeg veit ikke hva som skjedde. men jeg følte noe krappa på armen min.. en fulg (npe jeg er livredd for) så jeg skreik så sykt og hoppa opp av senga! mamma og pappa løp inn og lurtepå hva det var.. og jeg ba dem se om det var noe i dyna mi eller på gulvet.. noe det ikke var! så jeg hoppa i køya igjen.. det var ekkelt :s

  3. Jepp, i alle fall ikke ta sorgene på forskudd! Men det går nok bra skal du se 😉

    Sv; Ja vel, da består de vel ikke faget da? Dumt..

    // Hehe, ja, det er mange TV-serier og filmer som har hatt temaet fra Rear Window.

    // Nei, sånn er jeg og. Begynner på det om kveldene, også blir jeg så oppgitt at jeg bare gir opp, også må jeg alikvel gå tilbake å gjøre det på nytt :p

    // Har enda ikke sett TVD :p

    // Ja, det var det jeg tenkte og, vurderte å kjøpe til Wii, men er jo så vandt til PCen.

    1. 🙂 krysser fingrene for det:)
      //nej,da består man ikke faget. Går ann å trekke seg før eksamen,teller det ikke som forsøk.
      //Du må se TVD:P speeeende! hehe.
      // kanskje jeg kjøper sims 3 hvis det er på tilbud en gang.hehe. blir helt i the sims modus nå:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

