om min hverdag · Oppsummeringer

Uken som var #14

Nok en uke som er snart over. Uke 14 har vært fylt med masse fint vær,masse vind og en dose skole oppi det hele. Under skal jeg prøve å få oppsummert min uke.


4-10 april

Skole:

Har vært et par skoledager denne uken,og har fått dratt meg opp å senga 3/4 skoledager. Det er thumbs up for min del, skole tar virkelig på nå om dagen og pågangsmotet har fått et par bulker her og der. Tirsdagn i uken som kommer er da det teller. 2 forsøk på kvalifiseringsprøven i Latin og greier. Skal bare være fornøyd med at de lar oss prøve igjen. Så på mandagen skal jeg heller bli hjemme fra latinen for å øve. Vi har gått videre med del 2 av faget,så det blir ikke noe relevant til prøven(håper jeg).

Idag(søndag) har jeg sittet en del god timer,løst oppgaver i arbeidsboka og rivd meg nesten i håret over at ting ikke sitter. Føler meg som den idioten der jeg sitter, jeg burde kunne denne og ting sitter ikke. Jeg kan lese det om og om igjen,og glemme det 10 minutter senere.

Kanskje jeg som stresser bare. Men arbeidboka har flydd litt idag i ren frustasjon.. hehe

Tvtitting:

Har ikke fått glodd  så mye på tven/pcen denne uken som normalt, jeg har mer eller mindre sittet å prøvd å gjøre noe fornuftig. Det vil si skole. Men det har blitt litt Modern Family,The Vampire Diaries og  Frustrerte Fruer denne uka.

Vår

Bildet sier vel alt? Våren er på vei, yeah baby!

Sang jeg har på hjernen for tiden:

Den er fra (en av) mine favoritt tvserier «Glee«, der Amber Riley som spiller «Mercedes» synger «Bust your windows».Har du ikke sett Glee ennå,så anbefaler jeg det!

Paul Wesley:

Må bare si at det er Rebella som har nesten hjernevasket meg med sine Paul Wesley bilder .  Men er jo kanskje en av få som er litt team stefan på Vampire Diaries,men er jo misunnelig på Nina Dobrev som spiller «Elena», at hun får spille mot to kjekkaser som det.

‘Lillepus’

Nå som våren er her ,så er Miley(katten her i hjemme) mer og mer ute. Hun klager hvis hun ikke får kommet ut og maler & er glad når hun får kommet ut. Hun er en liten diva til tider,og kan ikke gå ut hvis det blåser. Da blir jo pelsen helt gal,neida. Bare tuller, hun er vel som katter flest.Holder seg inne når det regner og blåser.

Ut på tur

Denne uken har jeg tatt frem joggeskoene mine og gått en del turer. Senest idag,en deilig kveldstur. Godt å få klarnet tankene litt.

 

Kort fortalt har jeg hatt en helt grei uke, den har gått fort over og jeg håper denne kommende går like fort så påskeferien kan komme. Selvom jeg har undervisningsfri i latinen,så har jeg et annet fag å lese til. Hvis jeg består på latinen på tirsdagen har jeg også det å lese på.

Har også puslet litt med design denne helga,blir aldri helt fornøyd. Så vi får se hva som skjer videre! den jeg har nå er enkel og grei!

Hvordan har din uke vært?


12 kommentarer om “Uken som var #14

  1. Virker som en grei uke 🙂 Ja huff, det er så frustrerende når du sitter å prøver å få ting inn, men så detter infoen like for ut igjen. Kjedelig. får håpe det kommer seg!

    1. Det er det med tanke på kvalifiseringsprøve og sånt. Siste før påskeferien og alt. Må nok lese litt påskeferien,men skal huske på å senke skuldrene værtfall litt:) ble en del gjort denne uka ja. Tenker ikke noe særlig over det,men når jeg lager disse innleggene får jeg en viss innsikt:)hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

