om min hverdag · om mine følelser og tanker

Resirkulering

I natt puslet jeg med design(again), er ikke noe nytt dette. Men greier aldri å bli helt 100% fornøyd,eller nei,mener vel greier ikke å bestemme meg for hvilket ferdig design jeg skal ha her på wordpress.com. For oss som har «vanlig» og ikke kjøpt eget domene her på wordpress.com,har jo en del muligheter også. Selvom man er litt fastbundet til å velge design som kanskje mange andre hundre har også. Men jeg liker å gjøre disse ferdig design litt personlig også. Det er header,bilder i menyen osv. Mye man kan gjøre her.

Men jeg fikset med bloggen her vandret tankene over til min «gamle» og første blogg og tanken om jeg skal slette den eller ei. Men jeg så tenkte jeg etter mye om og men at jeg ikke skal slette den. Den er jo den første bloggen og det finnes mange «minner» der. Så jeg skal gå gjennom innleggene (når jeg får tid) ,slette de som ikke var noe særlige og beholde enkelte. Litt resirkulering blir det ettersom jeg har kommet over et par innlegg som jeg synes bør se lyset igjen.

Ellers så blir det en del timer foran pensumbøkene idag også.Været er ganske overskyet og kjedelig,men det er heldigvis ganske grei temperatur.

Selvom jeg mest har lyst å bare slappe av med «All together Dead» av Charlaine Harris nå,må jeg se å få øvd noe. Pcen skal jeg legge vekk til senere i kveld. Selvom jeg er den bloggomanen,så skal jeg holde meg unna. Føles litt rart å ikke blogge,vet jo at man ikke skal blogge hvis man ikke har noe særlig å si. Men til tider har jeg masse idéer til innlegg som jeg prøver å få ut. hehe

Men håper alle får en kjempe fin søndag!


30 thoughts on “Resirkulering

    1. Ja,det er noe spesielt med den første bloggen. værtfall for meg.hehe:) det er på blogg.no det hele startet:) så skal nok etterhvert når jeg får tid gå gjennom innleggene å slette gamle innlegg:)

    1. takker:) hehe,siden du la igjen kommentaren har jeg igjen byttet. er vingleperdelux på det området. jeg gjør ikke så mye med koder og sånt ettersom jeg ikke har eget domene. så jeg trykker egentlig bare på aktiver design. men putter inn ting i sidemenyen osv:)

  1. Bloggen din ser kjempeflott ut^^ Jeg blir aldri heeelt fornøyd jeg heller, så forandrer litt her og der, skifter mening og whatnot all the time! Ellers får du ha lykke til med pensum i kveld!

  2. Jeg har vært flink til å ikke bytte ut design på en stund nå. Men likte faktsik det forrige ditt bedre enn dette :p

    Sv; Takktakk, det pleier å gå over etterhvert. Men burde vel begynne med behandling igjen.

    Ja, du må bare fortsette å øve, stå på!

    // Har enda ikke sett TVD, har bare ikke vært i humør til å se noe annet en komedie-serier. Men kanskje i kveld. Har ventet i 7 uker liksom, hva gjør en dag til :p

    // Haha, så bra jeg ikke er den eneste!

    // Ja, du kan vel kanskje gjøre det. Har vurderte det til Wii, men innså at jeg aldri kom til å bli vandt til det, etter årevis med PC.

    1. Det er sant det,du har vært flink til å ikke bytte. jeg valgte det jeg har nå bare sånn midlertidlig til jeg greide å bestemme meg for hvilket jeg skulle ha:) hehe.
      //skal forsette å stå på vettu!

      // jeg greide ikke å vente å se på TVD,så jeg så den i går:) gled deg!

    1. Takk, nå har jeg byttet igjen etter du la igjen den kommentaren.heheXD er vingleper på det området,men det jeg valgte i natt var en jeg bare for å teste:) og at jeg begynte å bli trøtt og sliten.
      den jeg har nå er enda mer enklere,men likte enkeltheten:) men skal ikke se bortifra hvis jeg kommer over en perfekt ferdiglaget design at jeg bytter.hehe

  3. Tuklet med design i går selv. Kjøpte mitt eget domene i går, men er fortsatt ikke helt klok på dette wordpress design opplegget, hehe

    1. Kult:) så bra, med egent domene har du mer frihet.. du kan gå innom (http://eraserewind.net/) og spørre om råd der,hun er flink med wordpress.com blogger,er ikke sikker om hun tar betalt for å lage eller noe. men du kan jo sjekke:) jeg greier aldri å bestemme meg for design,er jo ferdiglaget for oss som ikke har eget domene.så koding er ikke noe jeg har peiling på.

    1. Takk Ida:) jeg liker å pusle med design også, så det blir en del skiftting for å finne den jeg liker. ikke alt man kan gjøre med koding osv på wordpress.com,men greit med ferdiglaget. du kan sette ting i sidemenyene 🙂

  4. Sv: Ja,det er det jeg må gjøre nå også. For å kunne laste opp egne trenger jeg programmer til å lage designene i, og deretter laste de opp på bloggen med ftp serveren. Får se om jeg kjøper meg et sånt en gang, akkurat nå tør jeg ikke tukle noe mer, før var like før jeg gav opp her i går,hehe.
    Jeg har registrert domene og webhotell på one.com, som er de billigste. Koster 10 kr i mnd, betalte 320 kr, 100 for domeneoppretting, 120 for mnds prisen, og 100 i oppretningsavgift. Men da har jeg altså betalt for ett helt år. One.com har også en live chat hvor du får hjelp med oppsettingen om det oppstår problemer. Fikk ikke hele prosessen til, så fikk hjelp av en tekniker der inne 🙂

    1. Aha,da vet jeg det! 🙂 vurderte å skaffe meg eget domene,men foreløpig tror jeg holder meg til wordpress.com. Men da vet jeg det når den tid jeg skal skaffe meg eget domene!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

