om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

My goals for the weekend

I natt satt jeg å lese gjennom blogger via bloglovin,og jeg kom over et fint innlegg på denne bloggen her og hun skrev om sine mål og hvorfor hun hadde de. At det er viktig ha sine egne mål og ikke gjøre de for noe andre. Hun blogget om trening ,men det er ikke det jeg skal gjøre i dette innlegget.

Som jeg har gnålt om i et par innlegg nå, så har jeg en kommende kvalifiseringsprøve i Latin,og da må jeg selvfølgelig øve.Så jeg tenkte at jeg skulle sette litt «mål» liste over ting jeg bør gjøre.

Kanskje ikke det mest spennende innlegget for dere,men for å ha det «på papir»:

→Lørdag: gå gjennom oppgavene i Arbeidsboka /begynne å gå gjennom tekstene i boka
→Søndag: forsette med å gå gjennom tekstene,samt gå gjennom  grammatikk og gloser.
→Mandag: repetisjon og få oversikt.

◊Tirsdag: Prøve

Miley passer på at jeg gjør lekser og greier.

Ellers så er det nydelig vær ute,og så og si vindstille. Yeah! Så jeg tenkte å ta meg en rundt tur og få litt luft innemellom pensum/øvingen.

Det er jo trossalt lørdag og greier! Så litt pust i bakken( bare bitte litt) går det vel ann å ta.. Så må jeg få med meg nyeste episodene av bl.a The Vampire Diaries og Supernatural. Har heller ikke hatt tid til å få med meg de siste par episodene av The Big Bang Theory heller. Jaja,får vel ta de når jeg får tid.

ut på tur aldri sur..

Dine lørdagsplaner?




13 thoughts on “My goals for the weekend

  1. Det hjelper ofte å sette opp en plan over hva man skal gjøre ja 🙂 Pleier jeg ofte å gjøre også, så føles det så bra når man kan streke over det man er ferdig med! Ha en fin kveld! 🙂

  2. Fint å sette seg opp mål da. 🙂 Er nok smart det! Har ikke mange planer for lørdagskvelden egentlig… blir vel litt pc og tv i tillegg til å gi Chica en dose eller flere med oppmerksomhet. 😀

    Sv. Jeg bruker photoshop cs4 både når jeg redigerer bilder og til å lage det vannmerke jeg har på bildene. 😉

  3. Tilbaketråkk: Ut på tur aldri sur |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

