Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips · om underholdning · Tvserier

Ukens blogg #14

Må bare tipse dere om denne kule og (tvserie)fylte bloggen. Hun blogger om tvserier og er ganske variert! Alt for enhver smak! Hun gjør grundig snoking og finner masse fine klipp,nyheter og rykter!

Bloggen er kalt «SerieFreak» og som den seriefreaken jeg er elsker jeg å titte innom denne bloggen! Hun oppdaterer jevnlig og som jeg kanskje har sagt X antall ganger;mye variert! Ikke de samme seriene hver gang osv.

Hun følger endog sendeskjemaet i USA,så det kan være en del spoilere her og der. Hver tvserie har egen kategori som gjør det enklere å finne frem til tidligere omtaler,klipp og annet relatert til tvserien.

Klikk her for å komme til bloggen!

 

6 kommentarer om “Ukens blogg #14

  1. SV: Akkurat nå studerer jeg moteledelse, produktutvikling og økonomi i New York gjennom Gateway College i fire måneder. Dette er egentlig bare en del av friåret mitt, og har ikke så mye med den videre utdannelsen min å gjøre. Jeg aner nemlig ikke hva jeg vil bli, hehe. Men ja, er utrolig gøy og spennende å bo i New York 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

