om min hverdag · om min skolehverdag

My Weekend

So fare….

Jeg har allerede fått startet dagen,og skal snart løsrive meg fra pcen så jeg ikke må løpe opp til bussen(igjen). Lett hvor tiden flyr når man først har sittet seg ned på pcen.

Skulle gjerne vært hjemme å slappe av,og fått gjort litt øving til den kommende kvalifiseringsprøven som er i neste uke. Men jeg må på noe obligatorisk seminar gruppe på det andre faget jeg har.

Solen er oppe,men blåsten kan virkelig ikke gi slipp. Men håper at det ikke gjelder i Oslo, for det hadde vært kos å kunne drikke iskaffe ute mens jeg venter på at seminaret skal begynne.

Andre planer for dagen:

(prøve)å lese pensum
Se på Norske talenter kl.20.00
Se på Senkveld 22.15
Få sett den nyeste Vampire Diaries Episoden

Håper dere får en kjempe fin fredag! (…og helg).


 

 

 


11 kommentarer om “My Weekend

  1. Hei! Ser at du før blogget på blogg.no, men har byttet nå. Jeg har også veldig lyst å bytte plattform, men vet ikke helt hvordan jeg kan få overført alle de gamle innleggene mine til den «nye» bloggen min.. Er dette noe du kan hjelpe meg med? 🙂

    1. hei.. koselig at du tok turen innom:) blogg.no har dessverre ikke den muligheten til å føre over gamle innlegg til andre bloggplattformer. sendte mail til de om det før jeg byttet pga jeg ville ha med innleggene over. men det funket ikke. Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det. evt kan du ta med de innleggene du ønsker f.eks ved å kopiere over de til et tekstdokument. det er jo veldig tungvint måte. Jeg bare begynte på nytt, evt. linket til min gamle blogg hvis det var noe jeg ville at mine nye og gamle lesere skulle lese.

  2. Ahh, det blåser sinnsykt ut, ikke blås bort da! :p
    Har heller ikke sett TVD ennå, gleder meg til å se den senere i kveld 😀

    Sv; Haha, ja med katt må du jo ha sår konstant! :p

    // Det var bra 😉

    // Har aldri likt såpeserier heller, fulgte med på Gode og Onde dager i 6 måneder eller noe i 7 klasse, men ble lei :p

    // Haha, mange likheter! :p

    // Det er absolutt å insvestere, mange timer med moro ❤

    1. Jah,gjett om . jeg holdte på å blåse vekk i Oslo idag. Selvom jeg hadde briller fikk jeg grus og annet skit i øyene mine. heheXD
      Skal se TVD senere i kveld,har et par tvprogrammer som jeg må se før den tid.hehe:)
      //Jah,med miley hender jeg får sår titt og ofte. hender at jeg ikke tar hintet helt,og skjønner når jeg burde trekke meg.
      // nej,er ikke superfan av såpeserier heller.men Home&Away er den jeg fulgt med lengst. før så jeg på «Bold and the beautiful»eller som det heter på norsk «Glamour» og det hender jeg ser på «I gode og onde dager» hvis jeg er våken så tidlig på hverdagene.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

