om min hverdag · om min skolehverdag

Iskaffe+sol=yeah!

Idag så var ikke jeg og kameraet mitt helt venner visst(derav de uklare bildene),jeg trodde at jeg  tok fine bilder.Men hadde jo sola midt i fleisen og kanskje ikke det beste forholdet. Men værtfall før seminarforelesningen på KHM så tenkte jeg at litt pensumlesing (+ iskaffe drikking)på en krakk like ved funket for å fordrive tiden. Siden KHM er like borti «høgget»eller gaten så satt jeg meg ned like utenfor National Theateret der sola stod fullt på.

Det blåste mye,og det var innmari masse små søte fulger som romstrerte rundt i buksene bak meg,så jeg nesten trodde det var noe som kom å angrep meg. Men det var ikke noe farlig,når det er søte fugler som de under. Siden det er ekle menn som går å voldtar kvinner i Oslo for tiden er det lurt for oss å gå innom denne fornuftige artikkelen på VG,om hvordan å forsvare seg mot overfall/voldtekt. Det er ikke alltid søte små fugler som er bak enhver busk i Oslo for å si det sånn.

nok igjen,uklare bilder her i gården.men synes de fuglene var så søte der de trippet rundt meg.

Etter en nokså interessant tur gjennom magasinet på KHM så prøvde jeg å tusle nedover Karl Johan (siden været var på sitt beste,minus blåsten da). Men det var noe demostrasjoner likeved Stortinget,så det gikk jo gikk. Så jeg forvirret meg ned på tbanen ved  Stortinget. Noe som er vanskelig,er jo stor den der og har mange forskjellige veier hitt og ditt.

Forfjamset fant jeg riktig side og fikk kommet meg hjem. Blåste nesten bort når jeg skulle gå hjemover,men overlevde turen.

Nå merker jeg at burde ikke ha kledd av meg  jakka og skjerfet .Selvom sola skinner som bare det,er ikke alltid vinden er like snill. Den nokså greie såre halsen er nå veeeldig ekkel og øyna mine som sandpapir. Fullt mulig bare jeg som er litt «crybaby» nå,og overdriver + at blåsten har gjort sitt.

Skal prøve å få gjort noe fornuftig med pensum,men vet ikke hvordan det funker. Har jo helgen på meg,og jeg begynte såvidt i går.

Vet ikke hvor mye blogging det blir på meg,men hvis dere ikke hører fra meg leser jeg enten pensum eller har tatt en alt for lang «powernap» på senga.

Hvordan er været hos deg?

Noen spesielle helgeplaner?



10 kommentarer om “Iskaffe+sol=yeah!

  1. Det gjorde forferdelig vondt da det pågikk, men er så glad for at jeg har fjernet rotspissen og det betente vevet! Litt kjedelig å spise suppe en hel uke, men skal ikke klage!

    Så heldig dere er som har SOL! Her har det regnet hele dagen og blåst en del også! Krysser fingrene for bedre vær i morra =)

    1. jah,de var kjempe søte.. hadde ikke noe mat å dele med der og da,men jeg tror de trodde jeg hadde noe. Skummelt med vårsolen jah. heldigvis tror jeg det bare var pollenallergien min som var i vigør.eller noe. er i fin form idag:)

  2. Sola er her idag også, UTEN KRAFTIG vind! Det er enda mer kanon! Jeg tror det blir noen timer i solveggen idag! 🙂

    SV: Tusen takk! Jeg er stolt av meg selv akkurat nå. Jeg hadde også det lite hyggelige turen på vekta for mange mnd siden. Etter å ha erget meg over det i noen måneder, bestemte jeg meg for at nok er nok.

    Ha en fin lørdag! 🙂

    1. Samme her faktisk, så nå skal jeg ta joggeskoa eller gåskoa(skal ikke ha for store forhåpninger) etterpå å tusle meg en tur. 🙂

      //bare hyggelig! skjønner at du er stolt! skal prøve å tusle litt vekta etterhvert..men småskritt.hehe=)
      ha en fin lørdag du også=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

