om underholdning · Tvserier

There’s no place like home

Home and Away er en av de lengste drama/såpe seriene som jeg har fulgt med på gjennom de årene jeg har vokst opp. Kan ikke si med hånden på hjertet at jeg har fått med meg alle de hittil 23 sesongene som har blitt spilt inn. Home and Away går på hverdager (kl.16:00-16.30) og det er ikke alltid jeg får fått med meg alle episodene  pga skole og pensumlesing. Da er det godt å ha Youtube. Etter mye leting fant jeg ut at de episodene som går på tvskjermene på TV2 nå er nr 4867(morgen dagens episode 8.april). Det er ca 50 millioner seere verden over følger serien hver uke og sendes bl.a Storbritannia, MIdtøsten, Asia, New Zealand, Estland, Danmark, Israel, Litauen, Polen, Serbia, Sør-Afrika, Irland, Sverige og Frankrike.

Sesongen som går på tv2 nå er den 2o’ende og vi ligger litt bak sende skjema til Australia for å si det sånn.

For de som følger med og kanskje ikke får sett morgendagens episoder kan dere se den rett under! (klikk på dobbelklikk på videoene hvis de ikke spilles av)

DEL 1

Del 2

 

 

//linket

de som er med i sesongen jeg ser nå..

Følger du med på Home & Away?

8 thoughts on “There’s no place like home

    1. hahaXD jah,det er ikke alle det faller i smak hos. her hjemme er det jeg og mamma som elsker å titte på den tvserien. men jeg følger ikke med så mye som jeg gjorde før.

    1. 🙂 Det er en del som er forandret nå,men er en del av de «gode og gamle» skuespillerne.=)
      //det skal jeg gjøre! morsomt å se/lese gamle bøker som man hadde fra man var lita.:)

    1. 🙂 yeah,thumbs up for home and away=) elsker den serien, men får ikke fulgt med så mye pga skole og sånt.men youtube har de fleste av tvepisodene der. men hørt fra venninnnen min som ser de nyeste episodene er at ikke alle ligger på youtube.

  1. Jeg husker jeg pleide å se på det i sånn… tredje klasse på barneskolen, så det begynner å bli en stund siden, gitt. Søsteren min er veldig glad i Home and Away, da. Det er sikkert gøy, men jeg har ikke lenger tålmodighet til å følge med på noe som går på TV så og si hver eneste dag. Ser egentlig fryktelig lite på TV. Hurra for streaming på nettet! XD

    1. hehe,det har skjedd mye siden 3.kl for å si det sånn. en del av skuespillerne har kommet og gått. men det er det samme som det handler om,hverdagslivet i summerbay=)
      Er ikke så mye jeg ser på tvkassa lenger,blir for det meste online osv:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

