om min hverdag

The sun is shining

//linket

Begynner å merke mer og mer at våren er på anmarsj, solen tar tak på snøen og den forsvinner. Hestehovene titter opp og det er sikre tegn på våren er her.

Stolene har igjen sett lyset og fått på seg fine puter der ute på terrassen,og bordet er ren & pen etter en lang vinter ute.

Idag kom jeg ikke meg ut av senga,var trøtt og hadde den hodepinen. Jeg følte en liten lesedag kunne jeg ta meg,selvom pensumbøkene  har ligget god plantet på pulten min ennå. Har bare lyst å ta meg en ferie nå,en pause fra alt som heter skole og pensum.

Har lyst å slippe å rundt å tenke på den kommende latinkvalifiseringsprøven og lese ferdig pensumet i andre faget jeg tar.

Idag burde solskinnet løftet humøret,men føler meg ikke helt i «happymodus». Har mest lyst å legge meg under dyna og sove til sommeren.

Skal publisere bloggportrett senere i kveld!

 

14 thoughts on “The sun is shining

  1. JA, nå kjenner man at våren er rett rundt hjørnet 😀 Det er så deilig! Trenger det nå – så absolutt 🙂 Gjør noe med humøret og hele kroppen 🙂 Håper du er bedre av hodepinen da? 😦

  2. Er så fantastisk å se at snøen endelig blir borte!!!!

    Sv; Hehe, har allerede sett to episoder i dag :p

    Jeg har kontantkort, og betaler også ca 10 kroner om dagen, men synes det blir litt dyrt når jeg bruker internett så og si hver dag, så vil finne et abonnement som gjør at jeg sparer litt penger.

    1. Jah:D iiik..blir glad av det! hehe.
      // aha, spennende. har lyst å få meg alle sesongene på dvd av that 70’s show:)

      er litt dyrt i lengden det skjønner jeg, håper du finner abonnent tilpasset til deg. 🙂

  3. Det er så ufattelig dritt når humøret ikke matcher en sjelden soldag på årstider der solen ikke er et daglig fenomen:( Jeg kan faktisk ikke få sagt hvor mye jeg hater slike følelser – hele dagen ens er bare bortkastet og bare enda mer fordi man har skuslet bort en dag med så fint vær i tillegg. BLærk! Det er faktisk noe av det verste jeg vet om. Har dessverre noen slike bak meg. Ganske uunngåelig når man sliter med depresjoner – uff, vil ikke tenke på det, engang, blir bare nedstemt:0

    1. Helt enig med deg.. Hater når slike følelser ødelegger sånne dager, føler en slags tomrom eller «dårlig humør» følelse. litt vanskelig å forklare. men burde vært ute å gått tur og fått gjort noe ut av dagen. istedenfor blir man sittende inne og koper,eller ikke gjør noe. har jo hatt lekser hengende over hodet,men har ikke fått meg til å gjøre noe idag.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

