om min hverdag · om min skolehverdag

Værgudenes hevn

Idag tidlig hadde jeg håpet om at sola skulle skinne like bra som den gjorde igår. Jeg hadde funnet frem mine Vans som jeg kjøpte på studiereisen til Hellas i fjor. Vel ute på vei til bussholdeplassen var det jo litt utrygt vær, men tror ikke denne frøkna trosset værgudene å tuslet ut uten paraply i sekken. Det var enda godt at jeg ikke tok på meg skjørt og strømper. Det venter jeg litt til med. For å si det sånn så jeg ut som en våt katt når jeg kom hjem fra skolen idag. «look what the cat dragged in» liksom.

Etter endt forelesning i dag tok jeg turen innom Fredrikke og møtte Hanne K for lunsje litt. Etter å spist lunsj med henne så skravlet vi hele veien ned til Tbanen. Regnet hadde satt i gang for fullt og vi vurderte om vi skulle vente til det gav seg,men den gjorde ikke det.

Nå står latin leksene for døren,og etter min geniale powernap er jeg sigen. Ikke alltid de funker,og jeg håper den sigenheten(hvis det er et ord) gir slipp snart. Ellers så ser det ikke noe særlig lyst ut for min del med tanke på latinen.hehe

Nå får jeg vel løsrive meg fra pcen. Utenom lekser så skal jeg få med meg «frustrerte fruer» som vanlig.

Håper dere har hatt en fin tirsdag hittil!

Før jeg glemmer det helt,så kjøpte jeg en ny Iskaffe fra Tine. Kanskje ikke den nyeste,men den heter Iskaffe Brasil med trippel  ekspresso. Den er å anbefale!fikk ikke noe betalt for å nevne den,hehe. Måtte bare tilføye det.


27 thoughts on “Værgudenes hevn

  1. Stå på videre, du klarer dette 😀

    Sv; Hehe, det er bra, da er jeg fornøyd 😀 Elsker å se på de episodene, de er de beste!! 😀

    // Hehe, den er ikke så veldig lang da. Og ikke har jeg verdens beste hukommelse heller :p

    // Takk takk 🙂

  2. Eg har gått i skjørt og strømper i heile vinter – sta som eg er. No har eg også konvertert til tøysko. Sjølv om det kanskje er litt i våtaste laget. Hurra for vår!

  3. Hahaha. «llok what the cat dragged in» 😉 hahaha… Ja blir fort sånn på slike dager…

    // Det var ikke det at vi ikke fant noe i Barcelona, men jeg var sikker på at det var søndagsåpent, da skulle vi i butikker. Det var det da ikke. Så derfor fikk vi ikke shoppa noe særlig. Vi bomma på dagene… Men det positive var jo at da sparte vi de pengene 😉

    1. 🙂 ja,det blir litt våt katte look hvis man trosser værgudene og lar paraply være paraply.:P hehe.
      // aha, daså. greit å spare litt penger,da kan jo du neste gang du er i barcelona kjøpe mer klær:)

  4. Hehe, jeg kjører ofte samme greia selv. Er det bare LITT antydning til opphold så slenger jeg på vårlige klær! Håper du fikk lest noe, selv ble det baare Frustrerte fruer for min del, og ikke Vitenskapsteori, som det burde vært :s

    1. Bra at det ikke er bare meg som kjører vårklær med det minste oppholdsvær.:) hehe. ble litt pensum relatert ting jeg gjorde i går,men ikke mye. Ble frustrerte fruer for min del også:)

  5. Brasiliansk og colombiansk kaffe er favorittene mine, så jeg hadde sikkert likt den iskaffen – gleder meg til å prøve den:) Jeg sier sigen/segen (segen er mer dialekt, tror jeg) og sigenhet tror jeg er et ord, hihi;p Og så sant; av og til er power naps akkurat det; POWER naps, og de gjør det uthvilt på kort tid, men i mitt tilfelle blir jeg som oftest helt dau og trenger bare mer søvn. Det virker som det gjelder å treffe på det nøyaktige minuttet en slik hvil skal vare, for å dra virkelig nytte av den. I could never get the hang of that;p

    1. Anbefaler den kaffen der! var litt skeptisk først,men så tenkte jeg skulle prøve smaken. Den smakte godt, litt mer kaffesmak men ikke sånn at du får bakoversveis! Synes også fargen på iskaffen var kjempe fin!
      Bruker som regel sigen,men var litt usikker om ‘sigenhet’ var et ord.hehe:) Det er ikke alltid mine powernaps virker sin hensikt. hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

