om litteratur og bøker · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Something is easier


Søndagen min har gått fort over når storebror  og sønnen hans kommer på middagsbesøk. Da blir ikke mye tid på lekser og annet pensumstyr. Selvom jeg burde egentlig sitte med nesa i pensumbøkene er det noe jeg i dag tok litt til side. Ble rett og slett lei av se på latinteksten som ikke gav meg noe som helst mening. Annet en hodepine.

Så vedsiden av å prøve å forsette med latinen har jeg idag lest ferdig «Definitely Dead» av Charlaine Harris og skal begynne på bok nr 7 «All together dead» av samme forfatter. Oversikt over bokserien jeg leser kan du finne HER. Men det kan være store spoilere gående rundt der(wikipedia). Så klikk på eget ansvar. hehe

«Vanlig» bøker kan jeg lese som bare det, bare tanke på de to siste bøkene i «Sookie Stackhouse Novels/Southern Vampire Series» var på rundt 323 sider hver ,er det litt å lese. Skulle ønske de samme gjaldt for pensumbøker, noen ting er virkelig lettere enn annet.

Skulle ønske lesehesten i meg var i ekstra gir når det gjald pensumlesing.Men det å lese annen litteratur er mye interessant å lese en pensum til tider.

Nå tenkte jeg skulle få med meg en episode av «Glee» før senga kaller. Det vanker forelesning for min del på mandagen.


13 thoughts on “Something is easier

  1. Yay, tror det var bok nr 7 som var skikkelig spennende 😀

    Sv; Takk 🙂 Ja, jeg nyter de dagene hvor jeg kan ligge å slappe av. Ingen for lov til å vekke meg altså :p

    Haha, lurer på om det faktisk var noen som heiet på han? Det kan det jo ikke ha vært :p Dessverre jobber jeg sent på de dagene det går, bortsett fra lørdag, men får det med meg for det.

    // Å ja, så veldig høst/vinter ut :p

    Hehe ja, har aldri hatt så høye hæler som de jeg akkurat kjøpte, er 10-12 cm 0.o

    // Trodde den serien hadde gått mye lenger, trodde det var 8 jeg..

    1. Uh,spennende:) har så vidt begynt på den nå.=) gleder meg til å lese videre!:P
      //Bare hyggelig! Deilig med de dagene hvor man kan bare slappe av og sove:) hehe.

      //tror ikke det var noen som heiet på han. kan ikke skjønne det:) hehe

      // wow, så høye. men det er jo noe man blir vant til det å gå med så høye sko:) hehe
      //nej,tvserien har bare kommet til sesong 4:)

  2. Åh, jeg elsker å lese, og etter å ha lest dette innlegget, skriker siste Vampire Diaries boken etter meg (selvom jeg ikke er så veldig begeistret for de bøkene – den første, egentlig den andre også, var veldig ok, men de forandret seg for mye etter det og jeg ble mindre og mindre interessert i det som skjedde. Nå leser jeg den bare fordi det er nå den siste boken i serien, og jeg må jo ha det med meg;p), selvom jeg egentlig skal være flink å jobbe med bokserien min – men ååh, fristende, fristende!

    SV: Hihi, den kampen hadde dere alle tapt, i så fall, hahaha;D Og yes, håper virkelig du tar utfordringen, du også – jeg digger å lese slikt:D

    1. Samme her:) kunne gjerne satt av hele året til lesing,men må jo leve litt av livet sitt blant folk og sånt .hehe:D hehe. Skal begynne på VD bøkene etter jeg har blitt ferdig med Trueblood bokserien:) er jo spent på VD bøkene ettersom jeg har hørt mye variert om de:)

  3. Jeg ser disse til stadighet, men jeg begynner å gå lei av alle de forskjellige vampyrbøkene som går igjen :p De likner sånn… :s ?

    1. Jah,det har jo vært en tendes de siste par årene at vampyr er in i litteraturen.men denne(sookie stackhouse) er litt eldre i forhold til de andre vampyrserien(f.eks twilight osv.). Alle er jo unike på sin egen måte,men det er bare å få øye på det:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

