Tvserier

Tvserieanbefaling: Modern Family

Har lenge fundert om jeg skal begynne å se på «Modern Family« som er en komedie som sendes på ABC  i USA,og på tv2 her i Norge. Nå husker jeg ikke hvilken dag det er på,men jeg lastet ned første sesongen. Så jeg begynte å se på den her om dagen,og lett ble det 2 episoder i en snei ettersom episodene er bare 20 minutter ca.

Serien handler om:
A satirical look at three different families and the trials they face in each of their own uniquely comedic ways.

Må si denne serien fikk meg til le så tårene spratt,og jeg tror jeg har fått (enda) en tvserie å følge med på. Har jo mer en nok å se på,men hindrer meg ikke å sjekke ut tvserier jeg før har lagt fra meg,eller ikke har giddet å sjekke ut. Denne overrasket med til det positive for å si det sånn.

Ser du på denne tvserien?

Hvis ikke anbefaler jeg den!

19 thoughts on “Tvserieanbefaling: Modern Family

  1. Denne serien er bare den mest fantastiske serien EVER!! Skal absolutt gå til innkjøp av sesongene etter hvert som de kommer 🙂 Og du, det er enda ikke for sent å være med på Boktemaet og bokstaven B 😉

    1. helt enig med deg, skjønner ikke hvorfor jeg har sett på den før nå. kommer nok til å bli sene kvelder pga den.hehe:) blir så lett å se et par stykker før man legger seg. ikke alltid like lurt! 🙂
      Da skal jeg prøve å titte i bokhylla etter bøker som jeg har lest som begynner på B. akkurat nå husker jeg ikke noe ..hehe:)

    1. 🙂 Anbefales! jeg satt å skrattet og lo som tåra rant i en episode. er nesten som en blanding mellom dokumentar/tvserie,litt satirsk look på en «moderne familie» og deres hverdager:)

  2. Ser ikke på den nei, men regner meg jeg skal gjøre det samme som deg etterhvert, for har hørt den er utrolig morsom/bra. Skal også etterhvert begynne å se på Cougar Town, men begge seriene må kanskje vente til sommeren, når det ikke går noe særlig mye på TV lenger..

    1. 🙂 Kult, anbefaler den serien! også big bang theory! hehe. jeg må se igjen cougar town, jeg har ikke sett hele sesong 1 ennå.hehe. tenker på kjøpe den på DVD snart også:) hehe. sommerferien gleder jeg meg til, å ta igjen «det tapte» i enkelte tvserier. får ikke helt tid til å se på alle mine favoritt tvserier nå. hehXD

  3. Nei, men hørtes gøy ut 🙂

    sv: Ja, jeg digger Harry Potter! Har nok ikke lest bøkene, men lillesøsteren min har lest alle bøkene 6 eller 7 ganger om det teller! hihi. Så jeg får høre om HP-bøkene fra henne 24/7! ; ) Spesielt siste boka, når alle dør. Da blir hun så trist stakkar 😦

    1. Anbefaler den tvserien:) morsom:D
      //aha, daså. skjønner godt at du får hørt en god del da.:) hehe. jeg har ikke lest alle bøkene så mye som det,jeg har lest gjennom 1 gang,og begynt på 2 gangen før jeg tok meg en pause og leste andre bøker. har veldig lyst å lese alt om igjen. hehe:)
      ble også innmari trist i siste boka. 😦

  4. Jeg har ikke akkurat fulgt med på serien, men har fått den med meg når det går på tv. Husker heller ikke dagen, men får det med meg når det er på.

    Dessuten finner jeg ut at når man ser fast på serier får man med seg så mye mer av karakterene. Jeg har lasta ned alle frusterere fruer og er nå på sesong 3. Synes det er mye mer gøy nå som jeg blir mer kjent med karakterene og jeg ser jo hva de gjør feil alle sammen 😉 Morro

    1. Hadde det lenge i tankene å følge med på modern family,så her om dagen lastet jeg ned første sesong og har sett et par episoder & funnet ut at den har falt i smak hos meg:) så er de ca 20 minutter +/- og da er det lett å se et par i samme slengen:) hehe.

      Skjønner hva du mener med at man får en bedre kjennskap til karakterene hvis man følger med fast. 🙂

  5. Tilbaketråkk: Uken som var #13 |
  6. Jeg har sett det en gang, likte serien utrolig godt! Men jeg ser liksom ikke så mye på TV utenom etter skole/jobb eller rundt nyhetstider så det blir lite serier på TV, og følger altfor mange på nett :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

