om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Kong vinter #2

Virker som ikke «kong vinter» er villig til å gi våren fri til å komme frem. Idag har det lavet ned digre snøfnugg siden jeg stod opp. Skole lå langt vekk fra mine tanker da jeg ikke orket å stå opp klokken 05:30 idag tidlig. Jeg synes omstillingen til sommertiden har vært litt vanskelig,har ikke vært borti det noe særlig før. Men så er skolelysten og mht til Latin ikke så særlig stor nå etter mandagen. Har enda ikke sjekket om jeg har bestått eller ei,skulle få en mail om man ikke fikk godkjent. Læreren skulle prøve å bli ferdig til i dag,men vi får se.

Gleder meg til sommeren,eller kanskje våren i første omgang nå. Så jeg kan ta mine lange gåturer og ta bilder av alt som er ute. Jeg liker best å ta bilde av naturen,og sånne ting. Men håper jeg en gang i fremtiden vil få et speilrefleks så jeg kan utforske ting litt mer.

Siden jeg er litt i dele modus om ifht til nettdatingen ville jeg bare si at det ikke vil bli noe mer date på meg og han koselige fyren som jeg har snakket om. Er nok bare meg som la inn alt for mye,og tolket ting feil, sånn er det bare. Er jo koselig å være med ham,men som han sier så var ikke kjemien helt rett. Da går det jo ikke ann. Er jo kjempe glad for at han sa fra,og var ærlig. Det setter jeg utrolig pris på.

Nå skal jeg ikke legge meg på latsiden her med latinen,selvom jeg mest har lyst å gjemme bøkene et sted og glemme de. Ta meg en tur til varmere land,eller en real shoppingtur i London eller dra til Barcelona. Hverdagseventyreren har vært på Barcelona tur,og jeg har sett innleggene hennes fra turen og drømt meg bort. Misunnelig er ordet.hehe!

meg på en strand i Athen..

Ønsker dere en finfin torsdag, nå skriker latinbøkene etter å bli åpnet.


15 thoughts on “Kong vinter #2

  1. Uff, dumt at vinteren kom tilbake! Og dumt at det ikke ble noe av, men ingenting er galt med en god venn 🙂 De fleste av oss må kysse mange padder før vi finner prinsen, men når vi først finner han så er det verdt det. Jeg elsker Friends!! Vi har lik smak i serier ser jeg 🙂

    1. Jeg vet:( den dumme vinteren kan holde seg tilbake synes jeg da! Det er dumt at det ikke ble noe, jeg håper det er noen er der ute som passer meg. friends er jo best,elsker den serien. gjør ikke noe at tv2 har mer eller mindre sent alle sesongene reprise 6-7 ganger nå siden den sluttet i 2004. kan hende jeg regner feil ,men det har aldri vært noe annet enn friends kl.17.00-17.30 de siste par årene:P

    1. Samme her!:) føler at ting gro og spirer, nytt liv blomstrer opp igjen:D norge er et vakkert land,skulle gjerne dratt på roadtrip rundt omkring i norge og tatt bilder:)

  2. Å så synd det ikke ble noe mer med han karen dag. Jeg har også veldig lett for å legge alt for mye i det, falt i den felle en gang eller 5 før for å si det sånn :p

    Skulle også ønske jeg bare kunne dratt til et varmere sted akkurat nå, har så lyst på ferie at det gjør vondt i hele kroppen!

  3. Sv; Elsker den ❤ Gleder meg til å faktisk få den :p

    // Ja, blir altfor mye slit, og bruker alt for mye tid. Vil jo heller bruke det på å drikke, hehe :p Eller faktisk ha det moro, i motsetning til å stå klemt ihjel på bussen.

    // Den nederste er kjempestilig og har matchende øredobber til, har nesten lyst på det også :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

