Filmer

Harry Potter in my heart

Selvom jeg har sett denne traileren uttallig ganger,som er en teaser til både del 1 og del 2 av Harry Potter og dødstalismanene,så får jeg frysninger hver gang og gleder meg. Del 1 hadde premiere i fjor,og del 2 kommer i juli måned. Hvis jeg ikke husker feil er det den 15.juli.

Siste delen blir innmari spennende og trist. Det er den ultimate og siste kampen mellom Voldemort og Harry Potter.

(klikk her hvis ikke videoen spilles av//youtube)

(klikk her hvis ikke videoen spilles av)

//linket

Gleder meg virkelig til juli måned,og på avslutning av Harry Potter Sagaen. Selvom det er mange delte meninger om del 1,så likte jeg den. Lenge siden jeg hadde lest boka,men jeg synes at ikke alt kan føres over 100% over fra bokform til film. Enkelte ganger mislykkes det helt,men jeg synes del var spennede. Tror man kan si mer om siste delen når man får en helhet i det.

Jeg får frysninger når jeg ser på traileren/teaseren,og har vel sett den X antall ganger.

Er det fler som gleder seg?

30 thoughts on “Harry Potter in my heart

  1. Hehe. Takk:)

    Jeg grugleder meg sykt til denne filmen kommer ut!!! Vil ikke at det skal ta slutt, jeg elsker jo Harry Potter. Den første delen var skummel synes jeg, spent på hvordan denne blir

  2. JA!!! jeg glede meg så sykt!!!!! jeg elsker alt med HP!!! :p.. haha..
    SV: nei.. jeg er heller ingen sånn «ski msk».. men snowboard er litt morsomt:p..

    1. tror man både kan glede seg uansett om har både og lest bøkene/filmene,eller bare sett filmene.Lillesøsternen min har bare sett filmene,og hun synes de er spennende:D

    1. Synes at du skal begynne å se den igjen:) selvom ikke alle filmene som har vært laget hittil har vært 100% til boka,så synes jeg at siste delen har visst seg lovende.:) ifht til boka.=D

  3. Jeg elsker HP. Har aller DVD som har kommet til nå, og skal definitivt ha de to siste også., Har desverre ikke fått sett den første på kino, så jeg tror jeg venter på DVD. Men gleder meg vilt, ja, det gjør jeg..

    1. Kult.= ) jeg har tenkt å vente på at de kommer med en sånn samleboks jeg:) har ikke vært så flink å kjøpe dvd,men har veeeldig lyst:) gled deg til å se den:) jeg likte den,men alle har jo ulike meninger.hehe:D

  4. Jeg vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg. HP har vært en del av livet mitt såpass lenge, og nå er det plutselig over? SKUMMELT!

    Jeg bare håper de tar rennafart og driter i epilogen. For den suger.

    1. Skjønner godt hva du mener, er litt grugleding her i gården også. hehe.
      Ja,samme her.. epilogen kunne gjerne vært sløyfet:) hehe.. søt er den jo,men passet ikke helt inn i der.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

