Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Smile

 

//linket

Burde vel ha lagt meg for lengt, hender jeg ikke legger meg heeeelt til de tidene jeg burde. Vil få mest ut dagen. Idag var en slik litt rote dag,hvor jeg kom meg opp av senga og til Oslo for å ha forelesning. For å så dra hjem igjen, prøve ..ehm.. værtfall ha i latin bøkene fremme i X antall timer og ikke åpne de.

Det var nydelig vær ute tidligere  idag,og jeg følte meg i smilemodus.

//linket

Vet ikke helt om skal skrible det ned eller ikke, tilfelle jeg ‘jinxer’ det hele. Har jo nevnt i tidligere innlegg at jeg har prøvd det store steget på nettdating. For vel 2 uker (snart) kom jeg vel i kontakt med koselig kar. Vi var på date på fredagen som var,og idag var det 2 gang vi møttes.Kanskje date nr 2 kan jeg vel klasssifisere det som. Følte at første daten gikk bra, litt smånervøs og litt usikker på hvordan jeg skulle være. Høres merkelig ut jah.Men meg og gutt=ikke sant pga jeg er ikke den mest frempå eller den mest utadvendte.  Etter å skralvet på msn helt siden fredagen ble vi enig om å møtes igjen .  Det ble 4X the big bang theory episoder siden vi begge to elsker den serien,og en del timer skravling.

Selv om jeg burde ha vært med nesa nedtrykt i latinpensumbøkene idag (særlig etter mandagens kvalifiseringsprøve)så fikk jeg ikke helt satt i gang med latinteksten vi har i lekse til i morgen. Var bare i smilemodus..

Jeg bare håper det blir flere møter.. ♥  Ville bare oppdatere dere søte lesere,og de som titter innom bloggen.

Nå skal jeg prøve å få sett på latin teksten,håper at jeg orker å dra meg opp av senga i morgen kl.halv seks.

 

Iløpet torsdagen (i morgen) vil de som ikke fikk kvalifiseringsprøven i latin godkjent,en mail fra læreren. Andre sjansen(siste) kommer om 2 uker(tirsdag).

Hvordan har din onsdag vært?


9 thoughts on “Smile

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

