om min hverdag · om mine følelser og tanker

return of the sun

Morgenfuglen meg er oppe,tide på å snart stelle meg så jeg ikke har det morgentrynet på forelesningen idag. Kaffen burde kanskje inntas intravøst,men tror ikke det funker så veldig godt i lengden.

Snøen som falt i går er det ikke så mye igjen,eller nå underdriver jeg kanskje. Noe er det igjen,men jeg tror støvlettene kan tas på idag også.

Idag så blir det ikke så mye pctid får meg, ettersom jeg må få unnagjort litt latin før jeg får besøk ut på kvelden:D. Bloggportrettet skal jeg huske på å publisere før den tiden så dere har noe å lese på!

Men jeg ønsker alle en fin dag!


11 kommentarer om “return of the sun

  1. Nå fikk jeg drepelyst på kaffe! Her er det – takk og lov – heldigvis bart på bakken nå, og i dag er det fantastisk deilig vær:D Har vært ute i nesten 3.5 timer med Dina og bare NYTT den deilige vårdagen – nå må den nå snart være her for å bli?! Det er visstnok meldt dårlig igjen til imorgen, men det ble meldt flom i forrige uke uten at det slår til. Kan bare inderlig håpe at det ikke blir så gale og at det ikke går lang tid til det blir sol og helt tørt igjen♥

    SV: Du er bare så utrolig skjønn, Nina, tusen takk, gode deg♥♥

    1. hehe,jeg også.. hehe. iskaffe mocca<3 lenge leve den! jeg greier meg nesten ikke uten den til forelesningene, latin og iskaffe går hånd i hånd for meg om dagen.men som student har man jo ikke råd til det hver dag. hihi:) det er så deilig med dette vårværet,blir gladere til sinns for å si det på den måten. håper det dårlig været ikke kommer likvel.

      //aw,takk bare hyggelig rebella<3 you go girl:)

  2. SV: De første fire bøkene kom i 2pkn, men de tre siste har vært hver for seg. Heldigvis er ikke pocketutgavene dyre (99kr stk, også dem som er i 2pkn), og i tillegg har Ark Beyer veldig ofte salg på engelske pocketbøker, hvor man får 3 for prisen av 2 – med de første Vampire Diaries bøkene, betød det altså at jeg fikk hele 5 bøker for prisen av 2! 1&2+3&4 var jo i ett, så det ble til sammen de 5 første bøkene:) Digger slikt!

    1. aha,da vet jeg det. elsker at ark har salg på engelsk pocket. Man kan få med seg mange bokskatter da:) hehe. Jeg kjøpte de fire første bøkene i serien hver for seg i en sånn vampire diaries collection(volum 1-4) boks. Med bilde fra tvserien,så kan jeg sikle på paul wesley hver gang jeg går forbi bokhylla mi:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

