Bloggportrett 2011

Bloggportrett 2011 #22

Da har jeg kommet ut av dvalemodusen,og slappfiskhumøret. Tenkte jeg skulle få presentert ukens første bloggportrett,en ganske ny blogg jeg har begynt å følge med. En blogg jeg håper dere får sansen for!

Ukens første bloggportrett er Johanne’s sin blogg,og hos hennes fine blogg kan man se fine bilder tatt med hennes analoge kameraer og lese bra skrevet innlegg. Bloggen har et enkelt design som gjør at både tekst og bilde for komme mer frem for leserne. Les mer om bloggen og personen bak bloggen rett under!

//linket til blogg

Navn: Johanne K.

Alder: 18

Sivilstatus: i eit forhold, in a relationship, kjærast

Skole/jobb: vg2 interiør og utstillingsdesign, profileringsdesign valfag (grafisk design)

Hobby/Interesser: Foto (helst analog), te, buss, grafisk design, mørkerom, dagdrauming, latter, kjærleik, musikk og dei finaste i verda.

Bloggadresse/hjemmeside: www.tenkepauser.blogspot.com

Antall unike lesere pr dag(ca.) : om lag førti ifølge Google Analystics

Hvor lenge har du blogget? Første innlegg er skrive 31. juli tjueti, så om lag tre fjeredelar av eit år. Framleis litt nybegynnar med andre ord.

Hvorfor begynte du å blogge? Det heile starta når eg ved ein feil havna på bloggkurs med Sofie Frøysaa frå sofsen.com.

 

//linket til blogg

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)? Den handlar eigentleg om ganske mykje forskjellig, men kanskje aller mest om foto no for tida.

Bloggnavnet, hvordan kom du fram til det? Hvis du skulle endret det til noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din?

‘a beautiful mess’ passar fint sidan bloggen min er eit rot beståande av for det meste berre fine ting. Om eg skulle endra namnet no, ville eg kalla den Knäckebröd, berre fordi eg likar svenske ö-ar.

Har du noen blogger du må inn hver dag? Har ganske mange bloggar eg følgjer, få av dei oppdaterer kvar dag, så eg held styr på alle saman via bloglovin’. Veldig greit eigentleg.

 

//linket til blogg/eier

Har du noen livmotto eller leveregler? Happiness is not something ready made, it comes from your own actions (Dalai Lama)

Beskriv deg selv med 3 ord? Prikkar, kamera, te.

Hvilke filmer er favorittene dine? Hvorfor? Amelié, fordi den kan eg setje på når som helst, og den får eg alltid i godt humør.

Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg? Top Gear og Big Bang Theory. Og Eurovision ein gong i året, elles ser eg ikkje på tv så veldig mykje. Og då mest tilfeldig surfing.

Dine topp 3 sanger som du hører på for tiden

Zebra – Beach House, Somewhere – The Alexandria Quartet, Meeting Place – The Last Shadow Puppets

Hvis du skulle reise til hvilket som helst sted i verden,hvor ville du ha reist henn da? Svaret her pleide å vere ‘aust-Afrika’, men for tre år sidan vart draumen oppfylt og eg fekk reise til Kenya og Tanzania på ekte fin safari. Akkurat no gler eg meg aller mest til interrail som startar i Italia og går akkurat kvar me ynskjer.

Hvis jeg ser i din bokhylle finner jeg … Masse store bøker om grafisk design og foto, Klaus Hagerup og Jostein Gaarder.

//linket til blogg

Takk til deg Johanne for at du ville være med på bloggportrettet her på min kjære blogg, anbefaler alle om å ta en tur innom hennes blogg.

Har du også lyst være med på bloggportrett her på bloggen?Så klart du kan det,les mer her om bloggportrettet og meld deg på!

17 kommentarer om “Bloggportrett 2011 #22

  1. Sv; Det var vel rett før helga..

    // Nei, ikke sant, trenger å spare penger, det må jeg begynne å bli flinkere til i alle fall :p Kunne rotert på det. Skulle bare ønske jeg hadde hatt bedre plass her hjemme :/

    // Ugh, synes alt fairy greiene var litt kjipt, du har ikke kommet dit enda vel?

    1. //ja,det er sant det.
      Har ikke kommet ditt ennå,men er snart ferdig med bok nr 6:) hehe. har kommet til der hun er å rydder ut hadleys leilighet,hun har vært på sykehus(igjen),og fått vite hvorfor bill kom tilbake til Bon temps osv..:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

