om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

My sunday….

Tenkte jeg skulle bare titte innom en tur for å lage minst 1 innlegg værtfall,ehm. skal ikke undervurdere «den lille»bloggeren i meg. Idag så er vårværet borte og erstattet med gråvær,vind og kulde. Det er jo perfekt siden jeg skal tilbringe søndagen på å øve til kvalifiseringsprøven i «Innføring i Latin» som er i morgen for min del.

Som dere kanskje skjønner på bildet ovenfor har jeg litt å gå gjennom,ikke alt her på oversikten som er relatert til prøven. Men en god del. Selvom jeg mest har lyst å slappe av med en god bok (som ikke er en pensumbok) må jeg nok bruke tiden på latin idag/ikveld.

Kom til å tenke på at jeg må se å få rompa i gir med det  andre faget jeg har(ark1030), wow. Tiden flyr unna, heldigvis litt tid til hjemmeeksamen i det faget.

 

Så vi blogges kanskje utover kvelden, skal holde meg unna pcen for tiden flyr jo lett unna når man først setter seg ned.

Ha en fin søndag!


9 thoughts on “My sunday….

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

