Balsam for ørene · om musikk

Ukens sang # 12

Denne uken har jeg funnet en sang jeg værtfall ikke har på før, vet ikke om den er ny eller ei. Kanskje det er bare meg som er sent ute med å oppdage den. hmm. De spørsmålene får vente, heller får dere høre enne fine låten fra artisten Clare Maguire, låten heter «The Last Dance«.

Klikk på bildet for å høyre på sangen(linket til Youtube)

Jeg kom over denne sangen på Spotify etter å subscribed eller meldte meg på en spille liste fra H&M spring fashion. Dere kan høre flere gode sanger HER!(hvis du har spotify endog).

Har dere hørt denne før?


8 thoughts on “Ukens sang # 12

  1. tusen takk for flotte kommentarar! gilmore girls har vore min absolutte favoritt serie sidan eg var 11/12 år gammal. når eg har heimlengsel ser eg på det, for serien er som å komme heim 🙂

    kjempefin sang , ha ei super helg! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

