om musikk

Balsam for ørene part 2

Tenkte jeg skulle prøve å forsette med disse «balsam for ørene» innleggene,hvor jeg legger ut musikktips , det kan være alt fra 1 -2 sanger eller flere. Min musikk smak er for det meste pop/listepop,men prøver å variere litt,og utforske de ulike sjangrene. Så hvis du har noe musikk tips er det bare å komme med det, du kan sjekke ut hvilke sanger jeg anbefalte i forrige uke HER!

 

  1. Denne her er ukens sang denne uken(12), og det er sangen fra Clare Maguire (The Last Dance) , kom over den på spotify.
  2. Adele med » Rolling in the deep», en nydelig fin sang fra en fantastisk sangerinne.
  3. James Blake med «Limit to your love»
  4. Alexis Jordan med «Happiness»
  5. Crystal Fighters med » At home»

 

14 thoughts on “Balsam for ørene part 2

  1. Aldri hørt noen av de sangene :p

    Sv; Veldig også, får nesten en halv månedslønn!

    Haha, ja må vel prøve å få sett det på TV. Tja, tror de var i noen andre sine synspunkt, ikke Sookie, så er litt tvilsomt om jeg gidder :p

    // Ja, så absolutt, begynte i går kveld, og i dag skal jeg lese enda mer, gleder meg. Og har allerede kjent meg alt for godt igjen :p

  2. Sv; Da kan du sikkert låne den av meg. Vi burde ordne filmkveld eller noe, eller bytteordning av filmer, haha :p

    Tror det var sånn i alle fall, og det handler enda mer om fairies.

    // I wanna hear all about it 😉

    1. Sier gjerne ja takk til en filmkveld,vi trenger jo ikke alltids å dra på kino. vi kan jo spare penger å ha film kveld enten hos meg eller deg, invitere folk osv:)
      //ja, tror bøkene handler mer om fairies,og sånne ting.
      //tihi, det skal du nok få høre.. kan jo sende deg en mld på fjesboka eller noe..:)

    2. Sier gjerne ja takk til en filmkveld,vi trenger jo ikke alltids å dra på kino. vi kan jo spare penger å ha film kveld enten hos meg eller deg, invitere folk osv:)
      //ja, tror bøkene handler mer om fairies,og sånne ting.
      //tihi, det skal du nok få høre.. kan jo sende deg en mld på fjesboka eller noe..:)

  3. Tilbaketråkk: Balsam for ørene#3 «
  4. Tilbaketråkk: We dance to the beat «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

