om min hverdag · På godt & Vondt...

Yeah, fikk igjen på skatten..

Det var med skrekkblandet følelser når jeg logget inn på skatteetaten.no nå nettopp, både faren min og søsteren min fikk restskatt ,heldigvis ikke store summene. Men det svir uansett, pappa fikk mest restskatt,mens søsteren min fikk vel under  30 kr.

Men da jeg fikk endelig kommet meg på inn på min selvangivelse online fikk jeg sjokk,hadde egentlig forventet at jeg ikke skulle få noe igjen. Men fikk igjen ca 3000 kr av alle ting, woho! Sommershopping,eller sparing til neste semester mener jeg.høhm. ja, det høres fornuftig ut. Det er fint å endelig få noe igjen etter å fått den smellen i fjor.

Det er til tider jeg skulle ønske at jeg hadde et pengetre ut på balkongen, et sånt fint lite pengetre som jeg kunne ta penger fra når det trengtes.

Nå er værtfall selvangivelsen levert inn(husk fristen 30.april), og da kan jeg glede meg til junimåned. Det er vel da man får skattepengene?

Hvordan har herr skattevesen behandlet dere?

24 thoughts on “Yeah, fikk igjen på skatten..

  1. Fikk ingenting jeg, siden jeg hadde frikort :p Men skal få igjen 3000-4000 på skatten min fra USA, for de tre månedene jeg jobbet i fjor, men det er så stress med å få det til :/

    Sv; Haha, ble faktisk anbefalt av en annen om å se på Bingobandet i dag også :p De skal tydeligvis muligens komme til Romerikssenteret :p

    // Ja, det kan fort fly unna en time, men andre ganger greier jeg ikke lese mer enn tre sider :p

    Har sjekket ut de smånovellene jeg også, men vet ikke om jeg gidder å lese de…

    // Ja, og det går ikke noe mer sakte jo eldre vi blir!

    Ja, det kan du trygt si jeg hadde :p

    1. hehe:P greit å få igjen på skatten i USA da:) kommer nok godt med!

      // spennende hvis de kommer på romerikssenteret da,kanskje du kommer på tv hvis du blir utsatt for deres spøker:)

      // det er ikke nødvendig å lese de novellene,men det er bare litt tillegg info,mer rundt sookie 🙂

  2. Vet ikke om jeg er like heldig, men håper iallefall jeg får igjen på skatten istedet for baksmell 🙂 Herlig med slike «overraskelser», da kan man jo unne seg noe fint eller noe man har ønsket seg :p

    Btw.. om du ikke trenger å endre noe på selvangivelsen og den stemmer overens med dine tall så trenger du ikke lenger å levere inn selvangivelse 🙂 Dette startet de vel med for 1-2 år siden 🙂

    1. Får håpe du får igjen da:) Alltid fint med sånne type overraskelser!

      Aha,da vet jeg dette. Trodde man måtte uansett gjøre det, har værtfall sendt inn. Men skal huske på det til neste år!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

