om min hverdag · Tvserier

I solsteika, der sitter jeg

Selvom det var på grensen til å være full storm delux ute når jeg skulle opp til bussen tidligere idag, var det kjempe fint vær i  Oslo når jeg kom ditt ned. Nærmere sagt på Blindern, jeg skulle ned ditt idag for å møte en venninne. Mens jeg ventet på at min venninne skulle komme satt jeg på fredrikke plassen å leste i en bok,midt i solsteika.  Må si det ble varmt etterhvert,vurderte å nesten kle av meg til bare topp. Men det hadde nok blitt litt for kaldt ettersom det kom noen vindkast innemellom. Det ble ikke så mye pensum på planen da vi møttes,og vi satt for det meste å skravlet,før vi gikk ned mot Majorstua fra Blindern.

Selvom jeg mest vil gjøre noe annet å pugge til den kommende kvalifiserings prøven som er på mandagen(28.mars), så må jeg begynne. Har kommet langt i boken «Definitely Dead » av Charlaine Harris,og vil gjerne lese videre i den. Jaja,man kan ikke gjøre alt man vil her i livet.

Så det blir litt pugging,lesing og slappe av ut på kvelden regner jeg med. Vi her hjemme har begynt å se på noe som heter «Bingobanden»,den får latteren til å sitte løst. At de gamle folka tørr å gjøre sånt er utrolig. Hvis du ikke har sett det programmet er det å anbefale. Starter kl.21:30 på TVN.

Gjengen i "Bingo Banden" som går på TVN onsdager kl.21:30.

Hvordan har dagen deres vært hittil?

psst: bloggportrett publiseres senere i kveld. Må få gjort unna litt pensumlesing .hehe.


10 kommentarer om “I solsteika, der sitter jeg

  1. Har ikke sett på Bingobanden nei. Ser egentlig mest bare TV på PCen.

    Sv; Takktakk, det er de ja :p

    Oi, har du lest så mye så fort? Hehe, er nok bare jeg som er treig :p Husker egentlig ikke helt hvordan alt det med Quinn startet jeg… Er så lenge siden :p

    // Ja, er hun ikke det ❤

    Ja, så absolutt, blir i bedre humør, av både det, og kunne ha mer variasjon i klesveien. Om vinteren blir det jo bare vintersko og vinterjakker. Uff.

    Hehe, nå er jo tilogmed jeg nysjerrig på hva det er for noe. Savner å ha TrueBlood bøkene å lese :p

    1. Anbefaler å ta en titt på bingobanden:) masse gamlinger som gjør morsomme ting!=)

      Når jeg først er i lesehumør kan jeg lese veldig fort,så leser jeg til og fra bussen,mens jeg venter på bussen. Skulle bare ønske det gjaldt pensum også:P hihi

      Har forresten fått vite hva de smånovellene tilknyttet til trueblood serien heter, de heter touch of dead,og alle de novellene er samlet der:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

