Bloggportrett 2011

Bloggportrett 2011 #21

På tide med den andre bloggportrettet for denne uken,og denne gangen er det en koselig og hyggelig blogger ved navn Siv som skal ut i bloggportrett intervju.

Les mer om bloggern og bloggen rett under!

Navn: Siv

Alder: 16 år

Sivilstatus: singel

Skole/jobb: siste året ungdomsskole; 10. klasse

Hobby/Interesser: spille gitar og synge, lese bøker,

Bloggadresse/hjemmeside: http://motionocean-siv.blogspot.com

Antall unike lesere pr dag(ca.) : Mellom 60-100 sier Analystics

 

Hvor lenge har du blogget? Jeg startet å blogge i september 2009, så det er vel 1 og 1/2 år nå!

 

Hvorfor begynte du å blogge? Jeg begynte å blogge fordi jeg håpte noen ville høre på alt jeg hadde å si. Jeg tuller rundt og snakker hele tiden, så det er ikke alltid man blir tatt så seriøst…

 

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)? Vil vel kalle det en personlig blogg; jeg skriver om mine meninger om diverse, og spesielle ting i hverdagen.

 

Bloggnavnet,hvordan kom du fram til det?Hvis du skulle endret det til noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din? Motionocean kommer fra McFly (yndlingsbandet mitt) sitt tredje album Motion in The Ocean. Jeg brukte navnet på twitter, også fulgte det meg inn i bloggverdenen. Jeg aner ikke hva jeg skulle kalt meg da… AboveSiv eller noe sikkert, haha!

 

Har du noen blogger du må inn hverdag? Bloglovin’ lista mi tilsier nærmere 50 blogger, men det er ikke hver dag alle blogger.

 

Hvis du kunne komme med 3 tips til nye bloggere, hvilke ville du komme med? Speilvendt (speilvendt.org), Sofsen (.com) og Tegnehanne.blogg.no

 

Har du noen livmotto eller leveregler? Smil til verden, så smiler den tilbake (eller vær mot andre som du vil andre skal være mot deg). Det er viktig å smile; da blir alle i bedre humør, og det å behandle andre med respekt er nødvendig for å få respekt.


Beskriv deg selv med 3 ord? Selvstendig, musikalsk og pålitelig.

 

Hvilke filmer er favorittene dine?Hvorfor? Just My Luck, fordi McFly er med i den; de er så søte!, Harry Potter-serien fordi jeg digger Harry Potter (og magi), og The Little Vampire fordi jeg elsker vampyrer, og den filmen er så søt!!

Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg? Glee!

Dine topp 3 sanger som du hører på for tiden: Nowhere Left To Run – McFly, Shine a Light – McFly og Things That You Do – The Struts

Tusen takk Siv for at du stilte opp i bloggportrett intervjuet her på bloggen min!

Lyst å være med på et bloggportrett intervju kan du lese mer om det her og melde deg på!

18 thoughts on “Bloggportrett 2011 #21

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

