Inspirasjon og tips · om min hverdag · På godt & Vondt...

Boyfriend Fit

Lengere enn lengst har jeg trålt gjennom X antall butikker, for det meste Cubus og H&M butikker å lett etter den «perfekte» buksa, endelig fant jeg den idag. Jeg hadde lenge lett etter en såkalt «boyfriend fit» jeans,med litt ledigere look og ikke sånne skinny jeans with low waist.  Har vært gjennom de ,og nå fikk jeg lyst å prøve meg på de(boyfriend fit jeans). Selvom de koster vanligvis hvis mer enn det jeg pleier å spandere på meg jeans. Meg ligger det på maks 199kr,og som regel Cubus som jeg kjøper hos. Ikke alle butikkene har universielle str,og en str hos Cubus er ikke det samme hos H&M.

Buksene koster 399kr,og det er heldigvis somsagt ikke ofte jeg tar på meg «spanderbuksene».  I tillegg kjøpte jeg et par strømpebukser med blomster motiv. Neste innkjøp i min garderobe skal være litt harems bukser og trenchcoat.

Miley ville demonstrere at hun kunne klore på kloremøblet sitt.

Er ikke ofte jeg presser inn et bilde av rompa mi bloggen,men synes den ble seende fin i den jeansen.

Billig strømpebukse/tights kr 29

Dagen idag har vært strålende med tanke på været, og jeg har vurdert å skaffe meg solbriller. Bruker jo briller egnetlig men kan takle å være uten de,så fremt jeg ikke treffer på folk jeg kjenner.Kan lett bli tolket som overlegen hvis jeg ikke legger merke til folk og går rett forbi de. Det kan jeg ikke ha noe av. Jeg ser ikke så godt på avstand,men kan se i nærheten og rundt meg. Kanskje ikke så trygt,men kanskje skaffe meg linser eller solbriller med stryke. Men de solbrillene med styrke er jo dyrt vel?

Hvordan har din dag vært?

 

20 kommentarer om “Boyfriend Fit

  1. Kjempefine jeans! Har lyst på et par med boyfriend fit jeg også! Det ser så behagelig ut! Dagen i dag har vært helt OK, hvis man ser bort i fra en noe stressende kinesisktime. Dro på shopping med en venninne etter skolen, og endte som vanlig opp med å bruke altfor mye penger. Meeen fikk jo kjøpt med en del fint, så jeg er fornøyd! Nå blir det bare sløving og Criminal Minds resten av kvelden! 🙂

    1. Takk tonje.) den bukse er kjempe digg å gå i:) Så den kommer til å bli mye brukt,så jeg vurderer å kjøpe en annen type også:) hehe. Bra at dagen har vært OK, shopping er alltid morsom med veninner=) Kjenner meg igjen at det går mye penger på shopping, minibank kortet mitt får kommet ofte opp av lommeboka mi når jeg er på shopping:)

  2. Kjempefin bukse, hvor kjøpte du den hen? Har lyst på en sånn til lys jeans, som jeg vil ha litt røff look på, og feste er USA flagg 🙂

    Vet ikke hvor dyrt det er med solbriller med stykre, men kan jo titte innom Brilleland, tror de er billigst.

    1. Takker Nina, jeg fant en til slutt=) jeg kjøpte den på Cubus=) litt over prisklassen jeg pleier å kjøpe jeans for,men denne satt perfekt:) tihi! skal sjekke ut på brilleland, hadde vært fint å hatt solbriller nå som våren er på anmarsj:D

  3. kjenner til det brille-problemet. jeg trenger ikke veldig sterke briller, kanskje minus 1. bruker de når jeg kjører bil. men ser at jeg nok burde hatt de, for folk jeg kjenner kan faktisk gå rett forbi uten at jeg ser hvem det er . og det er jo litt ille, som du sier 🙂

    1. hehe, bra at det ikke er bare meg som har det sånn. spesielt når jeg skal på badedammen der jeg bor så er det litt problem. Særlig hvis det er folk jeg kjenner på andre siden av dammen som skal hilse på meg .hehe. skikkelig overlegen virker jeg nok som:) får se ann hvor mye det koster for linser tror jeg:) hehe

    1. Takk!=) Likte den kjempe godt, når man først kommer over en bukse som sitter perfekt kjøper man det:) strømpene var litt impuls kjøp ved kassa,men syntes de var søte:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

