om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

A new day

Da har jeg greid å somle meg til å skrive et tidlig innlegg denne tirsdagen. Sola prøver å stå opp den også ser jeg ute, og lyden av dryppende vann & varm fønvind gjør meg glad siden det betyr at ting smelter. Burde egentlig dratt frem slagsstøvler eller gummistøvler fra boden men det får vente ettersom det tar lengere tid enn vanlig siden de er under X antall kg ting som er skviset inn der.

Bella(dverghamster) er ikke helt i form,og var ikke så aktiv i natt eller i går generelt. Vet jo at de små søte dyrene ikke kanskje har de lengste leve  tiden. Hun var værtfall ute å spise mat i stad,det er jo bra!

Selvom jeg mest vil krype under dyna nå,får jeg vel prøve å unngå det nå. Særlig når jeg har først greid å overvinne senga.

Håper alle får en fin dag,og at snøen smelter i en fei hos dere også.  Nå skal jeg stappe bøkene mine ned i sekken min,og jeg skal også få hatt med «Definitely Dead » av Charlaine Harris.

 

 


12 kommentarer om “A new day

  1. Jeg eeelsker at snøen smelter, eeelsker å høre det dryppe og sildre ute:):):) Da blir jeg så glad og kjenner at våren er på vei. Ha en fin dag, Nina

  2. Så trist å høre at Bella fortsatt er dårlig 😦 ikke bra. Men sånn er det dessverre med disse søte, små skapningene. Er så enig med deg i at det er deilig høre snøen smelte 🙂 Vår er en av mine favorittårstider, sammen med sommer og høst hehe.. nesten alle da 😛

  3. Fint når det smelter da og går mot vår. 😉 Får håpe på at Bella snart blir i form igjen og at det ikke er noe alvorlig – noe det helt sikkert ikke er. 😉

    Sv. Takker for kommentar på bloggen min!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

