Inspirasjon og tips · Oppsummeringer · På godt & Vondt...

Uken som var # 11

14-20 mars

Skole med stor ‘S’

Faktisk ganske fornøyd med at jeg greide meg gjennom denne uken med skole. Den var ganske full med ting,både med latin og ark1030(jernalderarkeologi). Har fallt inn i et mønster med å være hjemme, ikke orke å våkne opp om morgenen  for å dra på skolen.Litt skolelei er det kanskje det det kan kalles.

Musikk

Jeg har publisert litt innlegg med musikk,og musikk for meg(og sikkert for mange andre) er uunnværlig. Jeg hører på musikk til/fra skolen, før jeg legger meg,mens jeg gjør lekser eller er ute å gå tur. For de som er interessert å oppdatere mp3/ipoden sin kan trykke her og her!

Jeg har spotify konto,og for de som har det kan sjekke ut min konto her!

Kino

Lørdagen tillot jeg meg en liten kino tur med litt minishopping med Nina M. Kinostykket vi så på var «No Strings Attached» med Natalie Portman og Ashton Kutcher som hovedrolleinnhavere. Hva jeg syntes om filmen kan dere lese her!



Dead as a doornail

Nærmer meg slutten på den femte boken i bokserien som «Trueblood» er basert på, boka heter «Dead as Doornail» av Charlaine Harris. Hvis du ikke har hørt om bokserien eller tvserien er begge to å anbefales!!

Bones

Som jeg elsker å se på denne tvserien som omhandler «radar»paret Temperance ‘Bones’ Brennan og Spesial Agenten Seeley Booth som løser gamle drapsgåter ved hjelp å undersøke beina/kroppen til den avdøde. Jeg er snart ferdig å se første sesong,og skal begynne snart på sesong 2.

Serien anbefales for alle som liker krim,spenning og litt annerledes drapsgåter enn vanlig!

Nailpolish

Jeg fikk inspo til denne ukens neglelakk «design» fra denne videoen her! Du kan lese alt om hvordan det gikk når jeg prøvde det her!

Jakten på den rette

Som jeg skrev i dette innlegget HER at jeg skulle prøve meg på nettdating av alle ting for å prøve å finne noen. Trenger ikke å være den rette,men jeg håper å finne en jeg trives med og kan starte et forhold med. Har ikke vært så heldig på den fronten,og  frempå og tatt sjansen der den bød seg.  Foreløpig går det bra, har snakket med en koselig kar,og jeg finner meg selv å sjekke innboksen etter svar. Vi liker de samme type tvsjangrene,og mest av alt big bang theory. Skal ikke legge så mye inn i det ennå. Har det med å «over tolke» ting,og ender opp å «såre» meg selv når jeg burde skjønt tegningen. Dessverre koster det å finne «kjærligheten» online og de vet seg å sko seg på folk som er på leting,kanskje desperate. Jeg er ikke der(ennå).hehe.

et søtt bilde jeg fant på weheartit.com(linket)


Bryllupsdag

Moren og faren min har hatt sin 35 års bryllups dag  den 20.mars,de har holdt sammen i tykt og tynt i hele 35år. Idag feiret vi det med god mat og dessert.

Tok bilde av brudebilde til moren og faren min.

Kort fortalt har uken min gått fort over, ting ser lysere ut og dagene holder «mørket» borte lengere. Det vil si at våren er på anmarsj. Snøsmelting og drypping av vann tilsier det. Men været kan lure oss,og jeg håper våren kommer på fullt nå.

Uken min har vært fyllt med masse skole,masse pensum lesing og litt fritid kan jeg vel si.

Hvordan var din uke?

Ønsker deg en fin uke 12,takk for at du er innom bloggen min og leser dette innlegget! Take care!



11 thoughts on “Uken som var # 11

  1. tusen takk igjen for dei fine kommentarane dine! eg ser dei og dei får meg til å smile, sjølv om eg til tider kan vere ganske treig når det kjem til å svare på dei 🙂

    eg syns eigentleg det er litt deilig når eg har ei veke der eg har mykje å gjere. så klart hender det at eg går i kortsluttingsmodus dersom det blir for mykje på ein gong, men til vanleg er eg berre glad for at vekene går fort forbi. det betyr ei veke nærare skuleslutt og sydentur og malakoff og flytting 🙂 håper veka di blir fin og full av smil og latter 🙂

    1. Bare hyggelig Kristina:) Koselig å se dine spor på min blogg også, legger igjen så mye =)
      Greit med sånne uker også,når man har litt å gjøre det skjønner jeg! Da går ting litt fortere,særlig hvis man har noe å glede seg til:)

      Ønsker deg en kjempe fin uke også!

  2. Høres ut som du har hatt en fin uke. Flink du er med skolen! Kjenner godt til det der å ikke orke å stå opp om morgenen altså, så du er ikke den eneste hvis det er noen trøst, hehe:) Koselig med bryllupsdagen til foreldrene dine, 35 år er leenge nå til dags altså 😀 Lykke til med nettdatingen, vet om mange som har truffet sine bedre halvdeler der:)

    1. Takk:)
      Hadde en fin uke ja:D
      Prøver mitt beste med skolen,men selvom jeg gjør mye føler jeg ikke at alltid det sitter like godt. hehe. Det er jo inspirasjon at foreldrene er gift så lenge,det er som du sier at det er lenge til dags:)

  3. Så spennende med onlinedatingen din, Nina! 🙂 Og at du har funnet en koselig kar som har kontakt med 🙂 Om ikke han er den rette, er det uansett en god erfaring. Og troa må du så absolutt ha 😉 Det virka jo for meg hehe 😉 Så søte foreldrene dine er da 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

