om min hverdag · om mine følelser og tanker

Dagen idag…

Har jeg prøvd å komme meg opp av senga,men funnet ut at den vant over meg. Skal ikke klage at jeg skulle opp så tidlig heller,men søvnen er mektig kjemper.

//linket

Lakket neglene mine i fine norske farger, ikke alt ble like fint(ikke lurt å lakke i dunkel belysning). Lakket egnetlig den i går,før jeg la meg i natt. Fikk et kompliment for de idag ,og det synes jeg er stas!

Jeg har blitt ferdig med «Dead as Doornail» av Charlaine Harris og kan nå begynne med bok nr 6 «Definitely Dead» av samme forfatter. Oversikten over alle bøkene(+små novellene tillegg til bøkene) kan du finne her,men merk det kan være litt spoilere.

Idag er det lekser som venter på meg,og jeg skal fordype meg i den etter endt middag.

Gleder meg til å lese videre i  bokserien bak «Trueblood» og det er mye som skjer, bok nr 5 var ikke den aller mest spennende jeg har lest hittil serien .Men som regel er det en rød tråd gjennom alle bøkene Charlaine Harris skriver.

Idag er det 1 uke igjen til kvalifiserings prøven jeg har i faget «innføring i Latin», en prøve som bestemmer om du får ta eksamen i mai/juni mnd. Gruer meg litt,og skal sette «klutene» til,og få en viss oversikt. Læreren sier jo at vi ikke trenger å beskymre oss,men er kanskje lett for han på si.hehe

 

12 thoughts on “Dagen idag…

  1. Bok 5 tror jeg var den dårligste boka, blir nok bedre fremover nå, det er bok nr 7 som er den som har vært mest spennende av alle, synes jeg i alle fall, så da er det bare å glede seg!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

