Bloggportrett 2011

Bloggportrett 2011 #20

Mandagen er her og med den kommer fast bloggportrett, og det begynner å tyne seg i rekkene av bidrag. Har bare 1 igjen,så det er bare å melde seg på HER!

Denne gangen er det Elena som er som er klar for bloggportrett,og hennes blogg hvor hun skriver hvordan det er å bo i et bokollektiv(hvis det er det det kan kalles) med 4  gutter. Hun skriver om sin hverdag og det som å være den eneste jenta i huset.

Les mer under!

Navn: Elena Tzatziki

Alder: 22

Sivilstatus: SINGEL!

Skole/jobb: Studerer fotografi

Hobby/Interesser: Reise, foto, venner og spise sjokolade! Mmm.

Bloggadresse/hjemmeside: www.elenaoggutta.blogspot.com

Antall unike lesere pr dag(ca.) : Det er sånn jeg glemmer å sjekke. Jeg har virkelig ikke peiling!

Hvor lenge har du blogget? Bloggen om Elena & Gutta startet i oktober 2010.

Hvorfor begynte du å blogge? Jeg trengte et sted hvor jeg kunne skrive om hvordan det virkelig er å bo sammen med mange gutter! Gleder og frustrasjoner!

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)? På min blogg vil man aldri kunne lese om jeg har på meg eller hvilken parfyme jeg bruker! Dette er kun en blogg om livet mitt med gutta! Så..ja, en personlig blogg. Eller, livet-med-gutta-blogg!


Bloggnavnet,hvordan kom du fram til det?Hvis du skulle endret det til noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din? Bloggnavnet, Elena & gutta, kom fordi det var det bloggen skulle handle om…meg og gutta. Ble jo også inspirert av den franske serien, Helena og gutta. Hvis jeg skulle byttet? JEG VIL IKKE BYTTE! Hihi.

Har du noen blogger du må inn hver dag? Jeg leser ikke blogger hver dag. Men de bloggene jeg er ofte innom er:

www.marialogy.com, www.aliensdayout.com, www.linniie.com

Hvis du kunne komme med 3 tips til nye bloggere, hvilke ville du komme med?

1. Ikke skriv om outfits/mote bare fordi alle andre gjør det

2. Skriv innlegg om DINE tanker. Tankene til folk er alltid kult å lese!!

3. Vær deg selv 🙂

Har du noen livmotto eller leveregler? «LEV LIVET»

Beskriv deg selv med 3 ord? Rastløs, omtenksom og gal!

Hvilke filmer er favorittene dine?Hvorfor? What’s eating Gilbert Grape, Fried Green Tomatoes og Selena! Hvorfor? Because…I just love them. Fine filmer!

Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg? Dexter, Dexter, Dexter! Jeg elsker Dexter! Har du ikke sett Dexter? Da MÅ du se på det. Men nå har jo Paradise Hotel begynt igjen…så da blir det PARADISE HOTEL hver dag framover. Haha. I’m addicted.

Dine topp 3 sanger som du hører på for tiden:

1. Susanne Sundfør – Father Father

2. Lykke Li – Little Bit

3. The Green Children – Are you out there

Hvis du skulle reise til hvilket som helst sted i verden,hvor ville du ha reist henn da? Japan! Kina! Sør-Korea! Namibia! Italia! Ja…jeg vil egentlig overalt, jeg.

Hvis jeg ser i din bokhylle finner jeg ..

Ikke så mange bøker….de fleste bøkene mine ligger hjemme hos mamma…eller hos pappa…eller hos bestemoren min. MEN, jeg har noen bøker i huset mitt da. Du kan blant annet finne Drageløperen, To kill a mockingbird og et par andre engelske bøker.

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Utrolig vanskelig å si. Jeg liker ikke å planlegge. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg er om 10 år…og det er så utrolig spennende. Jeg vil ikke vite hvor jeg er om 10 år. Vil ikke tenke på det. Jeg tar det som det kommer. Da blir det mer spennende 😀

Takk til Elena for at hun ville være med på bloggportrettet min kjære blogg! Stikk innom bloggen hennes, det er å anbefale!

De to øverste bildene er linket til bloggen hennes!

Har du lyst å være med på bloggportrett 2011 på min blogg? Klikk her for lese mer om bloggportrett og meld deg på!



18 thoughts on “Bloggportrett 2011 #20

    1. Så bra at du liker det=) har 1 til å presentere,men du kan sjekke kategorien for mer tips til blogger eller se på menyknappen «blogger jeg leser» for å få flere tips!

  1. Hva skal du gjøre når du ikke har flere bloggportrett igjen da? :p

    Sv; Nå har jeg lagt ut min mening! Elsker å skrive om film ❤ Den var jo skikkelig bra, likte balansen mellom romantikk og humor 🙂

    // Nå har jeg lagt ut min mening! Elsker å skrive om film ❤ Den var jo skikkelig bra, likte balansen mellom romantikk og humor 🙂

    // Takktakk 🙂

    1. hehe,da tar jeg en pause evt. så prøver jeg å «reklamere» litt for at flere skal melde seg på:)

      //supert at du har lagt ut en review av filmen.leste den nettopp! den var bra skrevet!!

  2. Hvis Elena bur saman med 4 *andre* gutar, betyr det at ho no har gått gjennom ei fullverdig metamorfose og blitt ein gut ho også?

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

