om min hverdag

Sunny Sunday

Hadde egentlig tenkt å skrive om gårsdagen min som bestod av (mini)shopping og kino tur. Jeg og Nina M så på filmen «No Strings Attached«,en film jeg skal viet et innlegg til. Men vil anbefale filmen før den tid!

I går når jeg kom hjem var jeg så sliten av jeg gikk rett i sengs,og leste litt videre i «Dead as a Doornail» før jeg sloknet. Det er slitsomt å prøve og prøve bukser. Får man de over lårene,hoftene, så får man de ikke igjen i livet. Når man får de igjen i livet så er buksene for store andre steder,og alt ser feil ut. Jeg endte opp med å kjøpe tights,et par topper og en genser.

Men skal slå til på treningskort på Blindern så snart det blir halvpris,og jeg gleder meg til styrketrenings timene og andre gruppetimene. Men man trenger ikke å trene på treningsstudio,når man like godt kan trene hjemme. Skal begynne å trene hjemme inntil videre.

Idag er strålende sol,og jeg har planer om å slenge meg på en gåtur med søsteren min. Det er ingen grunn til å sitte inne på en fin dag som det. Utover dagen blir det feiring av vår foreldres  bryllups dag. De har vært gift i 35 år,og det feires med WOK,eplekake som dessert og annet kos!

Men må vel også se å få gjort noe lekser/pensum, huff. Selvom du slenger masse ting over pensumbøkene,så er de fremdeles der når du finner ut at du skal rydde pulten.


 

 

12 kommentarer om “Sunny Sunday

  1. Hadde det gøy i går 🙂 Og gratulerer til foreldrene dine 😀

    Sv; Da må du se på den!!

    // Hmm, ikke billig akkurat.. En ting jeg er sikker på er at jeg ikke skal ha noe farge i alle fall, liker bare svarte tatoveringer.

    Tja, spørs om jeg greier det da :p

    // Jepp, kan jo det. Blir nok til at jeg gir bort en god del klær etterhvert. Har ryddet flere poser, men har gjemt de innerst i skapet :p

    1. yeah=)hadde det gøy i går jeg også! skal hilse dem å si det!

      // Vi får ta tiden med hjelp,kanskje du blir kurert for nålfrykten.hehe=) foreløpig så har jeg ikke tenkt å ta tattovering,må vente til jeg har råd og så finne et sted!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

