Filmer

Cloudy with a chance of meatballs

Nettopp blitt ferdig å sett filmen «Cloudy with a chance of meatballs» ,eller som den heter på norsk «Det regner kjøttboller». Jeg og søsteren min hadde lånt denne fra nevøen vår,og bestemte oss for å se på den idag. Må si at du blir veldig sulten,eller fnysen på ting når du ser på denne filmen. Iløpet av filmen hadde jeg lyst på cheeseburger,pannekaker og kjøttboller. You name it!hehe

Hva handler filmen om?

En kjempemorsom komedie om et ungt geni som må redde verden da hans matoppfinnelse klikker og fører til at kjøttboller på størrelse med Cadillac’er og mais store som Eiffeltårnet faller mot jorden.

Må si filmen hadde del «latterkrampe» øyeblikk,noen søte øyeblikk(litt tårer i øyne scener) og noen litt forutsigbare øyeblikk. Men det er jo en tegneserie/animasjons film/komedie.Man kan kanskje vente all verden av de heller.

Den varer 1 t og 26 minutter,og den tiden flyr unna pga den er en film som er bygd opp greit,fylt med ting som skjer hele tiden.

En film for både de små og store. Hvis jeg skal slenge ut et terningkast ville det vær en 4.

Har du sett den filmen?


35 thoughts on “Cloudy with a chance of meatballs

  1. Filmen er kjempemorsom. Likte den veldig godt da jeg så den 🙂

    Så du hadde kommentert inne på Synnøve Frantzens blogg, og jeg tenkte jeg kanskje kunne hjelpe deg litt. Om du går inn på tikei.se, så har de vareprøver man kan bestille for nesten ingenting. På den måten får du testet mineralfoundationene deres uten å måtte kjøpe en stor boks med en gang.
    Og best av alt, da koster nesten ingenting for full størelse heller. Jeg bestilte min boks nummer tre her om dagen, og jeg betalte under 150 kroner med frakten 🙂
    Bare et tips, sånn om du ikke ønsket å gå inn i en kosmetikkbutikk som uansett overpriser varene sine. Lenge leve nettbutikker spør du meg 😉
    Tikei har også blitt anbefalt av flere av de store hudpleiebloggerne. Merket tørker ikke ut huden din, og det dekker godt. Jeg slet selv med urenheter i huden før, men tikei gjør ingenting for å fremkalle urenhutene igjen. Og nei, jeg blir ikke betalt av Tikei for å skrive dette :p

    1. Så bra at du likte den filmen,falt i god smak her hjemme også=)

      Takk for tipsene,skal virkelig sjekke det ut. Var på jakt etter foundation i går når jeg var på shopping,men fant ingen som falt smak:)

  2. He he. Joda, jeg har sett den også. Jeg elsker jo disse tegnefilmene. Jeg ligger i sofaen og vrir meg, så dette er for alle aldre. Mulig jeg er barnslig, men skitt au 🙂

    1. Så bra:) hehe. elsker tegnefilmer generelt jeg også,er jo barnslig av natur også. det er jo ikke noe galt i det vettu. Er det ikke et ordtak eller sitat som sier «at man ikke er voksen før man innrømmer man er barnslig»? .. eller noen i den duren. hehe:)

  3. Den har jeg ikke sett nei… men føler det er en typisk «legg på deg minst 1 kg før filmen er ferdig» får jeg lyst på noe så MÅ jeg ha det:)
    den høres artig ut da:)

  4. Jeg er utrolig tørr av meg og syntes denne delen var HYSTERISK! Så den forrige sommer sammen med søstra, kjæresten hennes og min steven, og jeg lo så jeg holdt på å pisse på meg, mens de andre egentlig bare lo av meg :p

    Haha jeg ler igjen..

  5. Har for det meste kun hørt negativt om den, men jeg har hatt veldig lyst til å se den siden før den kom, og jeg skal få rotet meg til det etterhvert;)

    SV: Så utrolig gøyt å høre, tusen takk for det, Nina:D Og jeg er helt enig i det du sier om den typen innlegg; virkelig interessant og gøyt å lære mer om folk på en litt annerledes måte:)

    1. Anbefaler å se den uansett,den er kanskje ikke den beste i sin klasse av animasjonsfilmer.men likte den godt, den har sine øyeblikk som du sitter å ler av,og fine øyeblikk. Litt forutsigbar er jo den,men fin for det!

    1. Så bra at dere koster dere! Jeg synes filmen var den beste romantiske komedien jeg har sett hittil i år. =) Satt med klump i halsen mot slutten av filmen,og kanskje jeg er litt lett rørt av meg. men det var jo typisk romantisk film oppbygging,men en annen vri da=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

