Filmer · om underholdning

No strings attached

I morgen skal jeg igjen ta meg en kinotur,det er jo stund siden jeg var på kino. Ehm..18 februar for å være nøyaktig,hmm.1 mnd siden. jammen må si jeg er flink til hoderegning. yeah! Da så jeg filmen «The Fighter»,og du kan lese min mening om filmen HER!
Anyway,så skal jeg møte Nina M i Lillestrøm å småshoppe litt,men det blir ikke så mye shopping for min del.Men et par småkjøp tenker jeg.

Trailer under

Les mer om filmen her!

Den har premiere i dag faktisk,så hvis noen av dere skal se den så må dere si fra om den var bra eller ei!

 

12 thoughts on “No strings attached

    1. Ja,den er basert på en bok. Heter det samme som filmen,og er basert på en sann historie/om livet til Elizabeth Gilbert.=) boka er å anbefale,kanskje litt små kjedelige partier her og der. men jeg fikk litt aha opplevelser her og der:) fikk litt annen tanke gang:)

  1. Typisk problem i filmen der!! :p .. Vil se den jeg også, men anbefaler «just go with it» enda mer. den er også en romantisk komedie og går på kino nå!:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

