om min hverdag · om min skolehverdag

Fredag

//weheartit.com

Da var denne uken (snart) over, idag skal jeg på gjenstandslære på KHM(kulturhistorisk museum) i forbindelse med ene faget jeg tar. Dette er obligatorisk,så jeg må ned til Oslo. Ellers så hadde jeg hatt fri idag,og det hadde vært kjempe deilig.Kjenner at jeg har stått på denne uken,ikke falt inn i mønstret ved å være borte. Jeg begynte med det for et par uker, enten det var et par dager pr uke eller én dag. Det hjelper ikke mye for min del,som trenger all latin lære prentet inn i hjernen min.

Trenger du noen musikktips til helgen,eller noe nytt på din mp3/ipod kan du trykker her og her!

Selvom  lysten til å krype under dyna og ta helga er stor i skrivende øyeblikk,får jeg vel komme med ned. Pakke vesken med all nødvendige ting som vi jenter trenger.

Helgen skal jeg slappe av for det meste,men skal en liten kinotur med Nina M i morgen og se denne filmen her!

I Oslo skal jeg svi av 800 kr for månedskort for studenter(Oslo/Akershus), sure penger. Men det får gå,kunne vært mye verre. Uten studentkortet ville jeg brukt nesten det dobbelte.

Ønsker dere alle en fin fredag og en fin helg!


 

5 thoughts on “Fredag

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

