Balsam for ørene · om musikk

Ukens sang #11

Hadde visst helt glemt å poste dette innlegget for et par dager, prøver å ha en fast dag på det.Men det hender ting går i glemmeboka. Denne uken har jeg ikke en ny sang,men kanskje en ikke alle har hørt fra artisten Robyn.

Klikk på bildet for å høre på sang(Youtube)

Elsker å høre sanger fra henne,en blanding av pop og electronica,eller jeg tror det er det jeg hadde lest et sted. None of Dem var blant annet med i en Gossip Girl episode(sesong 4, episode 7 tror jeg. .den som heter war at roses). Robyn har en særegenhet med musikken sin.

Skal komme med enda et musikk innlegg snart, en sånn 5 sanger jeg hører mest på for tiden.Stay tuned!

 

 

 

13 kommentarer om “Ukens sang #11

  1. Har begynt å høre på Robyn i det siste, og det er en av favorittsangene mine! 🙂

    Sv; Visste ikke at du tenkte på å ta tatovering. Kanskje vi hadde vært vågale og gjort det sammen :p Håper sjappa var ordentlig, hadde nok aldri turt å tatt tatovering i utlandet, bare USA da.

    Leggen er kanskje ikke det vondeste stedet å ta det heller? Kan nok tenke meg det gjør vondere andre steder.

    Elsker tatoveringer med tekst, vet ikke hvorfor, men jeg liker det bedre enn bilder og tegninger.

    Tja, kan jo alltid fjerne den, men har jo hørt det gjør bare vondere og er dyrere enn selve tatoveringen. Og hvis jeg noen gang ender opp med å ta tatovering, så er greia ja, å finne et sted som kan skjules. Det er en ting jeg har lært ved å jobbe i Disney, der er det jo veldig strengt, og man kan ikke få visse jobber hvis man har tatoveringer visse steder på kroppen.

    1. Min også<3 Hun er en flink sanger:) lager uten om det vanlige sanger:)

      //ja,funderer om jeg skal ta en,men skal vente til jeg får råd. Har hørt at Oslo ink er kjempe bra! =) Den sjappa jeg tok tattoveringen min i var kjempe bra,og hygiensk og renslige var de. Veldig populær butikk ettersom den lå midt i Plaka,turist gata eller der alle turistbutikkene lå. Dessuten var den på turist kartet man fikk når man kjører de Citybussene,sånn sightseeing:)

      Bare si fra når du vil,så joiner jeg deg:)

  2. Tilbaketråkk: Fredag |
  3. Tilbaketråkk: Uken som var # 11 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

