På godt & Vondt... · Uten mål og mening

Utfordring

Snille og søte Kari har gitt meg en utfordring/award,og selvsagt tar jeg den på strak arm. Disse utfordringene kommer og går,og jeg liker disse:)

Reglene er slik:
– Link til den som ga deg awarden
– Besvar spørsmålene

– Gi prisen videre til ti bloggere

Jeg linker til 10 bloggere som (forhåpentligvis) tar utfordringen/awarden videre,og gir den til 10 andre.

 

Hvorfor startet du å blogge?

Jeg begynte å blogge for nesten 3 år siden etter jeg ble nysjerrig på bloggfenomenet etter en venninne begynte å blogge. Førsten var jeg usikker på dette,men det falt mer og mer i smak ettersom «skrivetrangen» og behovet for å ha et sted å lufte tankene på økte.

♥Hvilke blogger følger du?

Oj,det er en god del. Mange som jeg har på bloglovin som jeg ikke kommer på i slengen nå,men har somsagt en liten liste over blogger jeg leser HER!, men må innom min søsters blogg,hverdagseventyr,Nina M,Trine Camilla,Lillesmurf og Elisabeth m.m hverdag. Hender jeg glemmer å ta turen innom alle på den listen ovenfor, når det begynner å bli en god del å følge blir det vanskelig å sette tid til alle dem.t


Favoritt Make-up-merke?

Jeg bruker minimalt med sminke,og sminker meg som regel hvis jeg føler for det,eller at jeg skal på kino,ut med venner osv. Men bruker nå mascara fra Isadora og eyeliner & øyeskygge fra H&M

 

Favorittklesmerke?

Har ikke noe favorittklesmerke egentlig, kjøper som regel klærene fra Cubus,H&M eller Gina Tricot.

 

Ditt MÅ-ha-makeup produkt? Tja, det må være mascara (Isadora/Maybeline)

 

Favorittfarge? Generelt liker jeg duse farger,pastel farger. Men blå er favoritten.

 

Parfyme? Det må være J-Lo’s (jennifer Lopez) sin «Glow after Dark» som jeg fikk på 20 års dagen min!


Favorittfilm? Uh,vanskelig å bare ta 1,så jeg tar 3 stk jeg. hehe Favorittene over alle er selvfølgelig Titanic. Notebook og The lovely Bones kommer rett etter. Kanskje også Batman filmene og … Okay,skal holde meg til de. Elsker film!

//weheartit.com

Hvilke land vil du besøke og hvorfor?

Akkurat nå har jeg veldig lyst å besøke Skottland. Synes det er et vakkert land(etter å sett mange fine google.com bilder) og filmer fra der. Så er det noe med den skotske dialekten,menn i kilt og Loch Ness Monsteret. Kanskje Loch Ness Monsteret(aka Nessie) finnes, da skal jeg være der å knipse bilde av henne eller han.

Still det siste spørsmålet selv:  Favoritt Tvserier(topp 3)?

1.Grey’s Anatomy
2.Vampire Diaries
3.Bones

Blogganbefalinger / utfordring sendt til:

Hverdagseventyrer(missM),Nina M, Elisabeth,Rebella,Lille Hege,Amygdala(Ida),Renate,Birte,Monica, Nina Dorthea.

13 kommentarer om “Utfordring

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

