om min hverdag · om min skolehverdag

I’m cold

Klokken snegler seg mot klokken 08:00 nå som jeg skribler ned noe ord.Skal egentlig pakke sekk og ordne meg,men har det med å bli i «internettens» verden før tiden flyr unna og jeg må spurte til buss. Har foreløpig «god tid». Men ville bare titte innom å lage et «god morgen» innlegg for en gang skyld.

God morgen!


Ville også si takk til alle som kommer innom bloggen,har det siste fått litt mer lesere og hyggelig folk som jeg ser titter innom bloggen. Ikke alle legger igjen kommentar,men det trengs jo ikke,nok å vite at folk er på besøk. Skal prøve å få ordnet med noe konkurranse,men foreløpig har jeg ikke premier. Vil jo vise at jeg setter pris på dere lesere,og det gjør jeg♥

Alltid koselig å titte innom bloggen å se at noen har lagt igjen spor,og blogging har blitt en del av min hverdag. Jeg elsker å skrive generelt,og blogging er perfekt for oss som liker det. Hvor tankene kan få utløp,og deles med andre ;både kjente og ukjente.

Nå tror jeg må slippe pcen,og fokusere på å rekke bussen idag. I går var det så at jeg nesten ikke rakk bussen,takk til en snill buss sjåfør som så meg kommende løpende.

Latin leksene fikk jeg ikke blitt helt ferdig med,var litt slapp og sliten etter forelesning i går. Så jeg drøyde nok litt for lenge med å begynne med lekser. Men for skjerpe meg idag!

 

Ny dag,og nye muligheter. Med dette ønsker jeg dere en kjempe fin tirsdag! Vi blogges senere!

Var litt trøtt og sliten når jeg holdt på å skrive innlegget,men nå er jeg våken!


15 kommentarer om “I’m cold

  1. Så fine bilder:) Jeg for min del kan takle kulden så lenge det er soool og lyst og fint ute:):) Som idag! Da blir man så glad og får en bedre start på morgenen. Ha en super tirsdag:)

  2. Kjenner til det å sitte med pcen litt for lenge, når man skal noe 😉 hehe. Rart det der, hvor god til man kan ha på forhånd, men plutselig så får man hastverk. Litt avhengighetsskapende, dette nettet 😉 Ha en fin dag, du med! ❤

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

