Inspirasjon og tips · På godt & Vondt...

Springnails

Etter å lest denne artikkelen på minmote.no fikk jeg lyst å lage lite innlegg(inspo), alt info om vårens neglelakk trender kan du finne her,med mye fine tips og råd.

I det siste,eller tja. litt underdrivelse.. Mener det siste året har jeg mer eller mindre gått bananas når det gjelder neglelakk, jeg eksperimenterer og prøver ulike fargekombinasjoner. Skifter som oftest hver uke,og kanskje oftere. Elsker alle farger og skapet på badet er stapp fullt av neglelakker fra Depend, Isadora,H&M eller MNY. Isadora kjøpte jeg pga Isadora Grafetti. Ellers så holder jeg meg oftest til Depend eller H&M neglelakker, enkle er som oftest de beste.

Er du også neglelakk «gal» anbefaler jeg denne bloggen her,du får mye tips og inspirasjon. Bloggeren tester mange forskjellige neglelakker og kommer med bra anbefalinger.

 

(Foto: Bulls)/Linket

Er det flere som er neglelakk(gale)?

Hva slags farger bruker du på neglene dine? Noen tips til steder hvor man kan få kjøpt billig neglelakk online?

KILDE: minmote.no / http://minmote.no/index.php/2011/03/slik-far-du-varens-hotteste-negler/

8 thoughts on “Springnails

  1. Synes det er så trist at jeg ikke får brukt neglelakk så mye som jeg skulle ønske pga av jobben. Ellers hadde jeg vært som deg, hatt på neglelakk hele tiden. Hjelper i alle fall på meg som (innimellom) biter negler. Og trenger fortsatt det neglelakk stativet :p

    1. Kjenner meg igjen der. På Baker thorsen da jeg jobbet der kunne jeg ikke gå med neglelakk,værtfall ikke farger. trenger nok neglelakk stativ også,synes jeg har sett det rundt på ebay..:)

  2. Jeg er vel en liten neglelakkmaniac selv, men bruker ikke halvparten så mye. Jeg er bare så begeistret av de fine fargene. 😛 Jeg har som regel hudfargede toner på neglene. Ellers går det en del i sølvglitter og mørk lilla. Har jeg veldig god tid blir det en ekstra fin manikyr med masse blomsterpynt på. 😀

    cherryculture.com, ebay; opi; chinaglaze, eyeslipsface.no

    1. Stilig med manikyr da:) Utrolig mye man kan ha på neglene og jeg har blitt små inspirert av mange fine » DIY» filmer på youtube som viser hvordan legger ulike design selv. trenger ikke tusle til en negldesign salong for å få fine negler,bare litt tålmodighet og ta det ro i svingene kan man få et fint resultat:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

